چتری هوشمند با پیش بینی باران

چتری هوشمند با پیش بینی باران

این چتر هوشمند زمان نیاز به چتر را گوشزد میکند…

این چتر خارق العاده که تارابرلا ( TARABRELLA) نام دارد، به عنوان اولین چترهوشمند ، که با سیستم پیش بینی آب و هوا کار می کند به ثبت رسیده است.

نمایشگر تعبیه شده در تارابرلا زمان بارانی شدن هوا را خبر می دهد.

تارابرلا، چتر هوشمندی است که با وزن کم سیستم پیش بینی آب و هوای پیشرفته را در خود جای داده. از دیگر ویژگی های آن می توان به درخشندگی بالای صفحه نمایشگر، سیستم تعقیب صاحب چتر و ساخته شده از فیبر کربن که به مراتب از فلزات دیگر مستحکم تر است، اشاره کرد.

کمپانی تارا، سازنده این چتر جدید است. این چتر با شارژر اختصاصی اش که شبیه دیوار کوب طراحی شده وارد بازار شده است. با تغییر رنگ نمایشگر که بر روی دستبند چتر قرار دارد متوجه می شویم که زمان استفاده از چتر فرا رسیده.

بیایید به چند نکته کلیدی از ویژگی های منحصر به فرد این چتر نگاهی بیاندازیم:

  • وزن کم: تقریبا ۱۹۶ گرم.
  • سیستم پیش بینی آب و هوا: در این چتر یک سنسور حساس و فشرده تعبیه شده که بسیار دقیق آن و هوا را حتی تا شش ساعت زود تر پیش بینی میکند.
  • نمایشگر قدرتمند: تارابرلا مجهز به یک نمایشگر قدرتمند است که در شرایط تاریک و مه آلود روشن تر شده و در شرایط خطرناک بسیار امن است.
  • سیستم تعقیب صاحب چتر: این چتر به سنسوری مجهز است که فاصله صاحب چتر را با تارابرلا کنترل میکند و اگر کمی از محدوده چتر خارج شوید به شما هشدار خواهد داد.
  • راحتی دستنبد: دستبند تارابرلا بسیار ساده و راحت طراحی شده که به آسانی بر دست شما قرار می گیرد و بافت نرم آن توان استفاده طولانی مدت از آن را خواهد داد.

نظر خود را بنویسید

avatar