برای ساخت FIFA 17 احتمالا از موتور Frostbite استفاده می‌شود

برای ساخت FIFA 17 احتمالا از موتور Frostbite استفاده می‌شود

برای سال‌های زیاد EA Sports به‌منظور ساخت بازی‌های خود از موتور Ignite استفاده کرده است. ظاهرا این موضوع برای FIFA 17 متفاوت خواهد بود چراکه گزارش شده برای ساخت این بازی از Frostbite استفاده می‌شود.

این اخبار از سوی گیم‌اینفورمر منتشر می‌شوند. آن‌ها از منابع مختلفی شنیده‌اند از Frostbite دیگر برای ساخت تمام بازی‌های EA Sports استفاده خواهد شد. این بازی‌ها عناوینی همچون FIFA ،Madden ،NHL و NBA Live هستند.

FIFA 17 در زمان انتشار خود در اواخر سال جاری از Frostbite استفاده خواهد کرد. Madden 17 ،NHL 17 و NBA Live 17 همچنان از Ignite برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود اما این موضوع در آینده نزدیک تغییر می‌کند. احتمال بسیار زیادی وجود دارد این عناوین در اوایل سال آینده به Frostbite انتقال یابند.

اولین عنوان ورزشی‌ که از Frostbite برای ساخت آن استفاده شد، Rory McIlroy PGA Tour بود. لازم به‌ذکر است تعداد زیاد دیگری از عناوین الکترونیک‌آرتز همچون Star Wars: Battlefront، سری Battlefield و موارد دیگری از این موتور استفاده می‌کنند. Frostbite به علت به‌وجود آوردن تصاویر و جلوه‌های گرافیکی واقع بینانه و موارد دیگر مورد تحسین قرار می‌گیرد.

ما به‌زودی در اواخر این ماه در رویداد EA Play خواهیم دید که گرافیک FIFA 17 تا چه اندازه می‌تواند واقع بینانه باشد. FIFA 17 با PES 2017 که از Fox Engine برای ساخت آن استفاده می‌شود رقابت می‌کند.

منبع: سایت گیمفا

نظر خود را بنویسید

avatar