جزئیاتی در مورد قسمت سوم Hitman | سفر به مراکش

جزئیاتی در مورد قسمت سوم Hitman | سفر به مراکش

جدیدترین نسخه از سری بازی های Hitman اگر چه همچنان مأمور ۴۷ را در قامت شخصیت اصلی داستان می بیند و اساس گیم پلی خود را بر مبنای همان ویژگی های نسخه های پیشین مجموعه بازی های Hitman (اصول مخفی کاری و از پا در آوردن بی سر و صدای اهداف اصلی) ساخته شده است، اما در عین حال یک تفاوت مهم با سایر نسخه های پیشین سری Hitman دارد. و آن تفاوت مهم این است که بازی Hitman (که در کل می توان آن را یک ریبوت بر کل مجموعه بازی های Hitman در نظر گرفت) بر خلاف نسخه های پیشین این مجموعه به شکل سریالی عرضه شده است. سریالی که هر ماهه شاهد عرضه شدن قسمت یا اپیزد جدیدی از آن هستیم و علاقه مندان به این بازی سریالی در دو روز گذشته موفق به دریافت قسمت سوم آن شدند.

یک تریلر زیبا و کلی از  این سری مجموعه:

 

 

۳۰۰۲۳۰۳-hitman__paris_screenshot_04

 

همان طور که  گفته شد استودیو «آی او اینترکتیو» (IO Interactive) اعلام کرد اپیزود سوم بازی Hitman که مراکش نام دارد در روز ۳۱ مِی (۱۱ خرداد) منتشر شد. این اپیزود، دنباله اپیزودهای قبلی است که در پاریس و سپینزا اتفاق افتادند اما این بار در مراکش به انجام ماموریت‌هایتان می‌پردازید.

 

Marrakesh2

 

در کنار انتشار بخش سوم از عنوان سریالی Hitman سازندگان این بازی یعنی اعضای استودیو IO Interactive آپدیت تازه ای را هم برای نسخه های مختلف این اثر منتشر  ساخته اند که در کنار بهبود برخی از باگ ها و مشکلات موجود در دو بخش پیشین از بازی Hitman جزییات تازه ای را هم به گیم پلی این اثر افزوده است که بخشی از آن به بهبود کارایی اسلحه ها در گیم پلی بازی Hitman اختصاص دارد. به عنوان مثال به موجب نصب این به روز رسانی جدید اکنون شاهد این نکته هستیم که کارایی تمامی اسلحه های کمری موجود در بازی Hitman افزایش یافته است که این بهبود کارایی بیش از هر چیز هد شات کردن دشمنان را شامل می شود. به عبارت بهتر پس از انجام این به روز رسانی جدید، تجربه کنندگان بازی Hitman به کمک تپانچه یا کلت های کمری موجود در این بازی قادر به هد شات کردن دشمنان از فواصل دور تری نسبت به قبل خواهند بود و این موضوع می تواند برای کسانی که در طول مراحل این بازی اکثر اهداف خود را با بهره گرفتن از اسلحه عملی می سازند بسیار مفید واقع شود. علاوه بر آن کاربرد برخی دیگر از اسلحه های موجود در این بازی نظیر شات گان ها نیز به کمک این به روز رسانی جدید بهبود یافته و مواردی نظیر قدرت ، میزان آتش و همچنین ظرفیت خشاب های آن بیشتر و بهتر از قبل شده است. در کل می توان گفت که بخشی از کوشش اعضای استودیو IO Interactive  در به روز رسانی جدید بازی Hitman تراز هر چه بیشتر قدرت و کاربرد سلاح های گرم موجود در این بازی بوده است.

 

یکی از هدف های اصلی این اپیزود در ویديو زير مشخص شده:

اولین هدفی که باید در این اپیزد کشته شود مشخص شد. نام این شخصیت Sergei Larin است که یک جاعل حرفه ای است و شما کمتر از ۴۸ ساعت فرصت دارید تا او را بکشید.

در این تریلر مشخص است که کسی که مأموریت کشتن او را به شما داده است، همسرش است. در بازی مکان اصلی Larin مشخص نمی شود ولی او قرار است آخر هفته را در پاریس بگذراند و این تنها شانس شما برای کشتن اوست پس باید خیلی دقیق برنامه ریزی کنید.

زمان از ساعت ۹ صبح شروع می شود و شما دقیقا ۴۸ ساعت فرصت دارید که هدف را نابود کنید. مانند تمام بازی های قبلی سری بازی HitmanT اگر هدف فرار کند، شما کشته شوید و یا زمان را از دست بدهید شما باخته اید.

سازندگان این بازی نام این مراحل را Elusive Target به معنی هدف گریزان نامگذاری کرده اند زیرا این اهداف در طول زمانی که برای شما تعیین شده دائما در حال حرکت هستند. به گفته سازندگان این بازی، مراحل از سختی های خیلی پیچیده ای تشکیل شده اند و نیاز به دقت بالای و زمان بندی دقیقی دارند.

در مراحل هدف گریزان، هدف در نقشه دیده یا حس غریزی شما دیده نمی شود و شما نمی توانید بازی را در حین انجام این مراحل ذخیره کنید. اما این سختی بی دلیل نیست و اگر شما بتوانید ۵ مورد از این اهداف را نابود کنید، لباس اصلی Hitman در بازی Hitman: Absolution برای شما باز می شود و اگر ۱۰ هدف را نابود کنید لباس او از Hitman: Blood Money در دسترس خواهد بود.

نظر خود را بنویسید

avatar