حذف دکمه ی Home از آیفون ۲۰۱۷

حذف دکمه ی Home از آیفون ۲۰۱۷

یکی از مشکلاتی که اپل در چند سال اخیر با آن دست به گریبان بوده طراحی گوشی های iphone بوده است. اپل هر سال یک آیفون با سخت افزار بهبود یافته به بازار عرضه می کند و هر دو سال یکبار نیز طراحی دستگاه را تغییر می دهد. گزارش های زیادی که به گوش می رسد و همچنین تصاویر لو رفته آیفون ۷ حاکی از آن است که طراحی آیفون بعدی مانند دو نسل قبلی است ,این موضوع احتمالاً منجر به عدم استقبال از پرچمدار این شرکت بزرگ خواهد بود.

از این رو انتظار می رود اپل در سال ۲۰۱۷ همزمان با ده سالگی آیفون , طراحی کاملاً  جدید و ویژگی های چشمگیری همانند نمایشگر OLED خمیده و لب به لب  و همچنین حذف دکمه ی Home  به بازار معرفی کند.

طبق آمار نشریه Nikkei Asian Review که اخبارش از رسمیت بالایی برخوردار است , اپل در سال ۲۰۱۷ به جای معرفی آیفون ۷اس  آیفون ۸ را معرفی می کند که به یک موتور بسیار کوچک و قدرتمند مجهز است و قادر است ویبره های ایجاد شده هنگام استفاده از دکمه Home  فعلی را ,روی سطح نمایشگر ایجاد کند تا کاربران پس از حذف این دکمه و یکسان سازی آن با نمایشگر, باز هم این احساس رو کنند که دکمه ی دستگاه مثل قبل با آنها در تعامل است.به سبب این نوآوری در طراحی و سخت افزار آیفون , اپل قادر خواهد شد گوشی های هوشمند خود را باریک تر و صفحه نمایش یکدست و زیبا تر بسازد.

 

منبع: Phonearena

 

نظر خود را بنویسید

avatar