۵ بازی که همگان دوست دارند در نمایشگاه E3 امسال ببینند

۵ بازی که همگان دوست دارند در نمایشگاه E3 امسال ببینند

نمایشگاه امسال E3 نزدیک است و همگان دوست دارند بازیهای مورد علاقه خود را ببینند. بیش از ۱۰۰ عنوان بازی قرار است به نمایش درآید، که ما مهمترین و محبوب ترین آنها را بررسی می کنیم.

 Battlefield 1

رقیب همیشگی Battlefield، یعنی سری بازی های Call of duty چند وقتی است که بازی های خود را با مضمون آینده میسازد و به بازی های خود تِم تخیلی داده.

اما سری بازی های Battlefield روندی کاملا متفاوت را پیش گرفته و اینبار به سراغ جنگ جهانی اول می رود. این تصمیم برای شرکت EA یک ریسک محسوب می شود. چرا که جنگ جهانی اول زمانی اتفاق افتاد که سربازان هم با شمشیر و هم با اسلحه می جنگیدند. بنابراین پیدا کردن توازن بین سلاح های سرد و گرم یک چالش محسوب شده و باید دید که EA از پس این چالش برمی آید یا نه.

 Mafia 3

بدون شک هیچکدام از ما بازی Mafia را فراموش نخواهیم کرد. یک داستان فوق العاده همراه با شخصیت های دوست داشتنی که تا سال ها در یادمان خواهند ماند. حال چند وقتی است که بازی Mafia 3 تایید شده و گیم پلی های مختلفی از این بازی منتشر شده. اطلاعاتی که در دست است خبر از وسعت بازی و آزادی عمل می دهد. شما در این بازی مینوانید به گشت گذار بپردازید و مراحل بازی را از هر روشی که دوست دارید طی کنید. می توانید مخفیانه مراحل را پشت سر بگذارید یا پر سر و صدا دشمنتان را از پا درآرید. Mafia 3 قطعا بازی است همگان منتظر آن هستند.

 Watch Dogs 2  

اطلاعات بسیار کمی از این عنوان داریم. تنها اطلاعات موجود چند تصویر و توئیت است. این توئیت ها حاکی از آن است که نسخه دوم این بازی با نسخه اول آن تفاوت های بسیاری دارد که خبر بسیار خوبی است. از نسخه اول به عنوان رقیب اصلی GTA یاد می شد. اما ناامید کننده و خسته کننده از آب درآمد. حال طرفداران منتظر نسخه دوم این بازی بوده و امیدوارند تا بازی بهتری از آب درآید.

 Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands

اولین بار در E3 سال گذشته به نمایش درآمد و تریلر این بازی تا الان حدود ۷ میلیون بازدید داشته. این درواقع اولین بازی جهان باز در این سبک است و گفته می شود شامل بیش از ۹ نوع پوشش اعم از کوه، جنگل، بیابان و… بوده و همچنین دارای یک سیستم داینامیک برای و شرایط آب و هوایی است.

Red Dead Redemption 2

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که در نسل پیش تجربه اش کردیم بازیRed Dead Redemption  است. حال با نزدیکتر شدن به E3 امسال، شایعات این بازی نیز بیشتر شده. یک بازی جهان باز غرب وحشی. با این حال تا زمانی که خود راک استار بازی را تائید نکرده، تمام اطلاعات فقط به صورت شایعات باقی می مانند.

نظر خود را بنویسید

avatar