بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون

بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون

یکی از مزیت های اندروید نسبت به ios برای کاربران ایرانی قطعا وجود کافه بازار و وفور اپلیکیشن های فارسی است. اپل به دلیل سخت گیری در رعایت استاندارد های برنامه نویسی برای اپلیکیشن، باعث شده توسعه دهندگان ایرانی بیشتر به سمت و سوی اندروید بروند. اما هستند اپلیکیشن های فارسی در اپ استور که از بهترین اپلیکیشن ها هستند، از رابط کاربری و محیط کاربر پسندشان گرفته تا ویژگی ها و قابلیت هایی که هنوز کاربران آیفون را به اپلیکیشن های آیفون امیدوار نگه داشته.

در این مطلب با دیجی شو همراه باشید تا ۶ تا از بهترین اپلیکیشن های فارسی برای آیفون را بررسی کنیم.

 

 

Aparat

قطعا برای مشاهده ویدیو حداقل یک بار به سایت آپارات سر زدید یا شاید خیلی ها دائما برای چک کردن ویدیو های جدید از این سایت دیدن می کنند. اما اپلیکیشن موبایل این سایت پربازدید کار رو برای کاربران آیفون راحت تر کرده. رابط کاربری عالی این اپلیکیشن باعث شده تا کاربران به راحتی ویدیو های مورد علاقه خود را با هر سرعتی مشاهده کنند. اپلیکیشن آپارات با ۴ ستاره یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های فارسی آیفون هست اگر تاحالا نصب نکردین می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود Aparat از اپ استور:

url


Fastdic

یه زمانی برای پیدا کردن یه لغت باید کل یه دیکشنری چند هزار صفحه رو زیر و رو می کردیم چه برسه قصد ترجمه مقاله و یا … داشته باشیم. اما حالا به لطف اپلیکیشن های دیکشنری این امکان رو داریم تا در لحظه معنی لغت مورد نظرمون رو پیدا کنیم. دیکشنری های فارسی به انگلیسی (و بر عکس) تو پلتفرم آی او اس کم نیستند اما قطعا Fastdic یکی از بهترین هاست حتی تلفظ لغت رو هم به شما میده (البته این ویژگی نیاز به اینترنت دارد). این اپلیکیشن با محیطی ساده و کاربر پسند امکان ترجمه لغات از فارسی به انگلیسی و بر عکس را بصورت آفلاین دارد. برای نصب این اپلیکیشن با امتیاز ۴٫۵ ستاره می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود Fastdic از اپ استور:

url


Divar

دیوار یکی اپلیکیشن های کار راه انداز هست که هر موقع وسیله اضافه داشتید و مایل به فروش بودید میتونید با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی وسیله خودتون رو تبدیل به پول کنید. از طرفی هر ثانیه حجم زیادی از اجناس فروشی توسط کاربران در این اپلیکیشن برای فروش گذاشته میشود. “دیوار” همیشه با استاندار های اپل بروزرسانی می شود و از قابلیت ۳D Touch هم بهره می برد. برای نصب این اپلیکیشن ۴٫۵ ستاره از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود Divar از اپ استور:

url


آپ

قبوظ تلفن و قبوظ خدماتی خودتون رو در چند ثانیه پرداخت می کنید؟ اگر مایل هستید رکورد دار مدت زمان پرداخت قبوظ باشید این اپلیکیشن مناسب شماست. با این اپلیکیشن به راحتی با استفاده از بارکد خوان می توانید قبوظ خدماتی خود را پرداخت کنید. برای پرداخت قبوظ موبایل هم کافیه شماره تلفن موبایلتون را به اپلیکیشن بدهید تا وارد مرحله پرداخت شوید. آپ علاوه بر امکان پرداخت قبوظ امکان خرید شارژ و … هم داراست. این اپلیکیشن کابردی با ۳٫۵ ستاره برای نصب از لینک زیر قابل دسترس هست.

دانلود آپ از اپ استور:

url


FarsCal

یکی از مشکلات آیفون های اپل برای کاربران ایرانی نبود تقویم شمسی است. اما خبر خوب اینجاست که در اپ استور تقویم شمسی به وفور پیدا می شود. کار سختی که در پیش دارید انتخاب یکی از تقویم هاست. ما این کار سخت را هم برای شما ساده کردیم. اپلیکیشن FarsCal یکی از اپلیکیشن های ساده در زمینه تقویم شمسی هست که برای اپل واچ هم ویجت اختصاصی دارد. علاوه بر تقویم شمسی این اپلیکیشن اوقات شرعی را هم در خود جای داده تا کاربران نیازی به نصب اپلیکیشنی جدید برای اوقات شرعی نداشته باشند. امتیاز ۴ امتیازیست که کاربران FarsCal داده اند. این اپلیکیشن از لینک زیر قابل دسترس است.

دانلود FarsCal از اپ استور:

url


Dakke

نسل های قبلیه ما برای دنبال کردن اخبار و اطلاع از حوادث و … به دکه میرفتند و روزنامه مورد نظرشان را خریداری می کردند. تا اینکه یک نسل گذشت و حالا برای خواندن روزنامه باز هم به دکه نیاز داریم اما اینبار دکه در گوشی شماست. اپلیکیشن کاربردی Dakke امکان دنبال  کردن اخبار مورد علاقه شما را در گوشی هوشمند شما فراهم کرده است. بروزرسانی لحظه ای، رابط کاربری ساده و دسته بندی اخبار از ویژگی های این اپلیکیشن هست که باعث تمایز Dakke با دیگر اپلیکیشن های خبری است.

دانلود Dakke از اپ استور:

url


منبع: اختصاصی دیجی شو

نظر خود را بنویسید

avatar