اولین تریلر رسمی FIFA 17 منتشر شد

اولین تریلر رسمی FIFA 17 منتشر شد

بالاخره اولین تریلر رسمی FIFA 17 منتشر شد. آن هم با صدای آقای خاص!

البته هنوز اطلاعات زیادی از گیم پلی بازی نداریم و EA بیشتر به تغییر موتور گرافیکی از IGNITE به Frostbite اشاره داشته که در سال های اخیر در بسیاری از بازی های الکترونیک آرتز نظیر Battlefield ،Mirror’s Edge ،Need for Speed ،Dragon Age و Star Wars Battlefront مورد استفاده قرار گرفت که خود این امر تغییری بسیار بزرگ است. با این حال تغییرات همیشه با ریسک همراه هستند. همانطور که شرکت Konami موتورش را برای PES به Fox تغییر داد. اما وقتی بازی روانه بازار شد، شاهد یک بازی ناقص بودیم که البته در شماره بعد بازی پیشرفت چشمگیری داشت. حال باید ببینیم EA با این تغییر چه خواهد کرد!؟ آیا سرنوشتی مشابه PES در انتظارش است یا از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد؟
EA در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

Frostbite امکان ایجاد حرکت های طبیعی را ایجاد می کند و بوسیله آن می توان حالات و احساسات بازیکنان را نشان داد.

دیوید راتر، تهیه کننده اجرایی می گوید:

فراست‌بایت امکان ساخت دنیای جدیدی را برای فرانچایز FIFA و طرفداران آن ایجاد کرده است و هیچوقت تا بدین اندازه در مورد آینده فوتبال و عرضه FIFA 17 هیجان نداشته ایم.

FIFA 17 برای پلتفرم های پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و PC در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) بصورت سراسری در جهان عرضه خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

avatar