معرفی برترین آنتی ویروس های رایگان

معرفی برترین آنتی ویروس های رایگان

نرم افزار آنتی ویروس، برای حفاظت از رایانه و داده های شما در مقابل بدافزارها ، با بیش از ۲۰۰هزار بدافزار جدیدی که روزانه به وجود می آیند، حفاظت از رایانه و داده های شخصی در مقابل نفوذ و تبهکاری های سایبری امری دشوار است. از طرف دیگر شما نیازمند راهکاری امنیتی با کاربردی آسان هستید که کارآیی رایانه شما را نیز کاهش ندهد . در این مطلب به برترین آنتی ویروس های رایگان سال می پردازیم ؛

۱.آنتی ویروس نورتن ( Norton):

 

Norton.Internet.Security.2014.v21.2.0.38-1.www_.Download.ir_

آنتی ویروس Norton AntiVirus قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید.  شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید شد زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوها را اسکن نموده تا در صورت وجود این بد افزارها اقدام به پاکسازی آنها نمایید. این نرم افزار ،به صورت اتومات اسکن کرده و  در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده بهینه از رم و سیستم شما میباشد تا دیگر شاهد کاهش سرعت سیستم نباشیم

قابلیت های نورتون :

 

. امکان دانلود و اشتراک گذاری بدون انتقال و یا گرفتن ویروس ها

. جلوگیری از دزدیده شدن رمزهای عبور و هویت شما در زمان گشت و گذار در وب

. چک کردن و مسدود کردن تهدیدات آنلاین

. شناسایی فایل های امن و اسکن فایل های ناشناخته

. در صورت مواجه شدن با سایت های با محتوای مشکوک، هشدار می دهد.

. محافظت کامل از سیستم در مقابل نفوذ عوامل مخرب

. امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بدافزارها

. پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آن ها

. داشتن سرعت مناسب رایانه پس از نصب نرم افزار

. جلوگیری از نفوذ ویروس هایی که از اینترنت قصد ورود به سیستم را دارند

. امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری

. استفاده ی ناچیز از پردازنده و رم سیستم

قابل نصب در Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8

 


 

۲.آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender) :

 

windows8-bitdefender

تکنولوژی وحود دارد که به بیت دیفندر امکان مشخص سازی حملات در لایه های مختلف را می دهد بیت دیفندر نیز مانند سایر برندها امکان مشخص سازی حملات و جلوگیری آنها بر اساس روش تطابق امضاء دیجیتال دارد، اما آن را کافی نمیداند.
هر سال ويرايش جديدي از محصولات امنيت اطلاعات شخصي و تحت شبکه توسط بيت ديفندر توليد مي شود. بيت ديفندر در سال ۲۰۰۶ ميلادي تکنولوژي منحصر به فرد خود را به نام ( B-HAVE ( Behavioral Heuristic lin Virtual Environments که تکنولوژي تحليل رفتار نرم افزارها مي باشد را توسط محصولات خود به جهانيان ارائه داد. ديگر تکنولوژي هاي انحصاري بيت ديفندر Neu Net و Image Filter مي باشند که با بکارگيري آنان شناسائي هرزنامه هاي ميل سرورها این نرم افزار را جز بهترین های خود قرار داده است .

بیت دیفندر آنتي ويروس پلاس ۲۰۱۶، با استفاده از آخرین تکنولوژی های ضد بدافزار، امنیت لازم را برای سیستم شما در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و شنود اطلاعات فراهم می کند. همچنین امنیت پرداخت های الکترونیکی شما را تامین نموده و حریم خصوصی شما را در شبکه های اجتماعی حفظ می کند.

قابلیت های بیت دیفندر :

. محافظت در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و شنود اطلاعات
. حفظ حریم خصوصی در فیس بوک و توییتر
. امنیت در کلیه پرداخت ها و خریدهای الکترونیکی
. حفاظت در مقابل سرقت اطلاعات حساس شما
سازگار با Windows 8


 

۳.آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky) :

 

kav2012_110-98403

لابراتوار کسپرسکی یکی از سریع ترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی و در  حال توسعه در سراسر جهان است.  در سالهای اخیر کاسپرسکی همیشه یکی از چهار شرکت بزرگ و برتر در تولید محصولات امنیتی بوده  و با افزایش و بهبود فروشگاههای عرضه محصولات خود در جهان، نرخ رشد بالایی را از آن خود کرده است. با توجه به آمار تقریبی حسابداری شرکت در سال ۲۰۱۱، مجموع درآمد کاسپرسکی در مقایسه با سال قبل ۱۴درصد (حدود ۶۱۲ میلیون دلار)  افزایش داشته است. امروزه لابراتوار کاسپرسکی بزرگترین فروشنده تخصصی راهکارهای امنیتی تحت شبکه می باشد.
بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان توسط محصولات امنیتی لابراتواری کاسپرسکی و فن آوری های آن محافظت می شوند. لابراتوار کاسپرسکی بیش از ۲۰۰۰۰۰ شرکت در سراسر جهان از شرکت های کوچک و متوسط گرفته تا سازمان های دولتی و تجاری بزرگ مانند: “RAO UES”, “SIEMNS”, “BASF” روسیه, “MTS” و تعدادی از بیمارستان ودانشگاه ها و غیره را پشتیبانی می نماید.
لابراتوار کسپرسکی دارای بیش از ۱۲۰ نماینده فروش در گوشه و کنار جهان می باشد. همچنین این شرکت اقدام به عقد موافقت نامه همکاری “OEM” با شرکتهایی مانند: “DFI”,”D-Link”, “Check Point”, “Blue Coat”, “Alcatel Lucent”, “Juniper Network”, “Cicso”,”IBM”, “Microsoft”, “Lenovo”, “Parallels”, “Alt-N”,”ZyXel”, “SonicWALL RSA”, “Netgear”, “Gwava” و غیره جهت توزیع نرم افزارهای امنیتی خود نموده است

 

قابلیت های کسپرسکی :.

. قابلیت اسکن اطلاعات اینترنتی قبل از اینکه وارد رایانه شما بشوند که به تکنولوژی On-the-fly Scanning مصطلح است !

. حفاظت از شما در مقابل وب‌سایت‌های مشکوک و دزدان هویت (بهبودیافته)

. جلوگیری از سوءاستفاده از آسیب پذیری‌های PC شما (بهبودیافته)

. کمک به حفظ کارایی pc

. ایمنی مقابل حملات بدافزاری پیچیده وبی حفاظت

. بهینه شده برای حفظ کارایی سیستم

. حفاظت ضدسرقت (رایگان)

. زنگ هشدار- برای یافتن دستگاه

. عکس مخفی- برای کشف کاربران غیرمعتبر

. فیلتر تماس و پیامک برای اسمارت‌فون‌ها(رایگان)

. حفاظت از حریم شخصی برای اسمارت‌فون‌ها (فقط در نسخه PREMIUM)


۴. آنتی ویروس آویرا (AVIRA) :

 

Avira.AntiVir.Free.13_2

شرکت آویرا با داشتن ۱۰۰ میلیون مشتری و ۵۰۰ نفر پرسنل یکی از بزرگترین شرکت های محصولات امنیتی می باشد . نمایش خیره کننده این شرکت در چهار سال گذشته، در بدست آوردن گواهینامه‌های معتبر بین المللی، جایگاه بسیار ممتازی را برای این محصول در مقایسه با دیگر سازندگان محصولات ضدویروس فراهم ساخت.
آویرا محدوده‌ی وسیع و جامعی از محصولات را برای كاربران گوناگون از مصرف کنندگان سیستم‌های موبایل تا شبكه‌های بزرگ فراهم ساخته است. برخی از این محصولات عبارتند از ضد ویروس برای سرورهای ویندوز، یونیكس، سولاریس، ضد ویروس برای دروازه های اینترنت SQUID و ISA و همچنین ارایه كننده محصولات امنیت ایمیل سرورها (ضد ویروس و ضد اسپم) برای كلیه ایمیل سرورها از جمله ایمیل سرورهای یونیكس و Exchange و ضد ویروس برای سرورهای پورتال مانند SharePoint و …

 

قابلیت های آویرا :

. فایروال شخصی برای دور نگه داشتن هکرها از سیستم

. ماژول بکاپ برای حفاظت و تامین امنیت داده مبهم

. جلوگیری از به دست گرفتن کنترل سیستم کامپیوتری شما توسط بات نت های خطرناک

. کنترل والدین برای بلوکه کردن سایت های نامناسب برای کودکان و نوجوانان

 


 

۵.آنتی ویروس جی دیتا (G Data) :

 

۱۴۲۳۷۳۸۳۰۴_۱

شرکت آلمانی جی دیتا، با بیش از ۳۰ سال تجربه، از جمله شرکتهای پیشرو در حوزه محصولات ضدویروس می‌باشد. این شرکت ترکیبی از بهترین فن آوری‌های امنیتی جهان را در محصولات آنتی ویروس خود مورد استفاده قرار داده است. از جمله این فن‌آوری‌ها، می‌توان به مواردی همچون اسکن دو گانه با کمک دو موتور جستجوی مستقل، فن‌آوری OutbreakShield جهت محافظت لحظه ای، امنیت ابری (Cloud Security) جهت افزایش قدرت و سرعت ویروس یابی و همچنین فن آوری رفتارشناسی به منظور تشخیص بدافزارهای ناشناخته اشاره نمود.

این شرکت از سال ۲۰۰۰ نسخه های مختلف آنتی ویروس G DATA را به بازار عرضه نمود و تا کنون نقش کلیدی در بازار نرم افزارهای امنیتی ایفا می نماید. G DATAدر محصولات خود علاوه بر استفاده از ۲ موتور ویروس یاب برای حفاظت بیشتر از کاربرانش از تکنولوژی های ابری (Cloud Computing) و رفتار شناسی نیز استفاده می نماید. محصولات این شرکت در اکثر تست های مقایسه ای توانسته با شناسایی درصد بسیار زیادی از تهدیدات و ویروس ها، رتبه های اول و یا دوم را کسب کند.

 

قابلیت های جی دیتا :

. مدیریت متمرکز و آسان کلاینتها از طریق کنسول

. محافظت کامپیوترها در مقابل انواع بدافزارها (ویروس، اسپم، جاسوس افزار و …)

. کنترل تجهیزات جانبی (USB, CD/DVD,…)

. مدیریت وصله نرم افزارهای شبکه (Patch Management)

. کنترل برنامه های کاربردی (Application Control)

. کنترل دسترسی به اینترنت(Internet Access Control)

. گزارشگیری جامع از وضعیت و کیفیت امنیت در شبکه

. فهرست دارایی های نرم افزاری/سخت افزاری (Inventory)

قابل نصب بروی سیستم عاملهای زیر :

Windows Vista | Windows 7 | Windows 8 | Windows 10



 

نظر خود را بنویسید

avatar