اپلیکیشن های ویژه یورو ۲۰۱۶

اپلیکیشن های ویژه یورو ۲۰۱۶

بزرگترین تورنمنت فوتبال امشب با میزبانی فرانسه آغاز می شود و شور و هیجان آن به سرعت در حال افزایش است.

 

مطمئناً شما مسابقات را از طریق تلوزیون یا سایر دیوایس های مشابه دنبال می کنید  اما در عین حال , برخی از اپلیکیشن ها شما را از آخرین اخبار پیرامون هر چیزی در مورد یورو ۲۰۱۶ شما را در هر لحظه در جریان می گذارد. در ادامه ما شما علاقه مندان فوتبال را با برخی ار این برنامه های ضروری معرفی می کنیم.

 

UEFA Euro 2016 

دانلود: iOS, اندروید

UEFA-Euro-2016

جدیدترین اپلیکیشن رسمی یوفا برای بازی های فوتبال یورو ۲۰۱۶ میباشد که برای سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است با نصب این برنامه بر روی گوشی خود میتوانید به آخرین اخبار مسابقات یورو ۲۰۱۶ دسترسی داشته باشید و از قابلیت هایی مانند آمار و ارقام بازی ها از جمله ترکیب هر تیم در بازی ها و جدول رده بندی مسابقات و اخبار مربوط به هر تیم به صورت اختصاصی از وضعیت و اخبار آنها با خبر باشید ابتدا  پس از نصب برنامه، اپلیکیشن از شما میخواهد که تیم محبوبتان را انتخاب کنید و پس از انتخاب تیم مورد علاقه تان, برای شما توسط برنامه یک صفحه جدید باز میشود که میتوانید به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به تیم مورد علاقه شما در یک تب مجزا و به صورت شسته و رفته نمایش داده میشود.

این اپلیکیشن همچنین ویدیو  تیم مورد علاقه خود یا هر تیم دیگری در حال مسابقه است را در اختیار شما میگذارد بخش تهیه ی بلیت مسابقات هم یکی از دلایل مهمی  است که طرفداران فوتبال را به استفاده از این اپلیکیشن تشویق می کند.

 

UEFA Euro 2016 Fan Guide

دانلود: iOS | اندروید

UEFA-Euro-2016-Fan-Guide

اگر آنقدر خوش شانس هستید که می توانید بازی های تیم مورد علاقه تان را در ورزشگاه و از نزدیک تماشا کنید، بدون شک برای اقامت در فرانسه و بدست آوردن اطلاعات در مورد مکان های برگزاری مسابقات به یک راهنما نیاز دارید.

اپ رسمی یوفا برای راهنمایی طرفداران می تواند بهترین راهنمای شما در طول اقامت تان محسوب گردد. با این اپلیکیشن می توانید با فرانسه بیشتر آشنا شوید، از گزینه های موجود برای جابجایی میان شهرهای مختلف آگاه شده و ببینید که از کدام نقاط می توان بلیت تهیه کرد.

البته جالبه که  این اپلیکیشن برای کسانی که نمی توانند مسابقات را ار نزدیک ببینند هم می تواند کارایی داشته باشد. در آن می توانید اطلاعات بسیار جالب و حیرت آوری در مورد شهرهای محل برگزاری مسابقات و تاریخچه استادیوم ها هم داشته باشید.

 

LiveScore EURO 2016

دانلود: iOS | اندروید

LiveScore-Euro-2016-One

این امکان وجود دارد که هنگام برگزاری مسابقات نتوانیم به وسیله ی تلویزیون مسابقات را تماشا کنیم, این اپ جای خای تلوزیون را  پر می کند!

این  اپلیکیشن فقط به اینترنت احتیاج دارد تا بتواند شما را به طور لحظه به لحظه در جریان اتفاقات مسابقه قرار دهد. اگر گلی که رد و بدل شود، بازیکنی اخراج شده یا کارت بگیرد، LiveScore آن را در گزارش های متنی زنده خود به اطلاع تان می رساند.

 

BBC Sport

دانلود: iOS | اندروید

bbc sport app

آیا شما می خواهید تمام بازی ها رو به صورت زنده تماشا کنید؟ البته که می خواهید! خوشبختانه برای همه ما، اپ بی بی سی ورزشی اجازه خواهد داد که شما به تماشای همه ی بازی ها به صورت زنده دسترسی داشته باشید و شما را در جریان اخبار مهم این مسابقات قرار می دهد.

این اپلیکیشن ساختار ساده ای داشته و اخبار  تیم ها و نتایج زنده را اعلام  می کند. گزارش لحظه به لحظه بازی‌ها که روزنامه نگاران بی بی سی روی اپلیکیشن قرار می دهند از ویژگی‌های آن است.

 

The Socer

دانلود: iOS | اندروید

the-score-user-accounts

یکی دیگر از برنامه محبوبی است که به شما اجازه دریافت اطلاعات سفارش شده در مورد بازی هایی که شما علاقه دارین را در اختیارتان قرار  دهد. اگر از طرفداران این اپ هستید می‌توانید کل رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را هم از طریق همین اپ دنبال کنید . همجنین می توانید در آن اطلاعات خاص و دلخواهی به عنوان مثال: تعداد گل های رونالدو ,و یا چند بار بلژیک در مرحله ی گروهی صعود کرده را بدست آورید.

 

OneFootball

دانلود: iOS | اندروید

۶۵۰_۱۲۰۰

 این اپلیکیشن یکی از جامع‌ترین اپ‌های فوتبالی موجود است. پوشش زنده مسابقات، نتایج، آخرین اخبار، پروفایل بازیکنان، تحلیل و پیش‌بینی‌ها همه از مواردی هستند که می‌توانید در این اپ پیدا کنید. ویژگی هایی نظیر گزارش متنی بازی ها، اطلاع از اخبار دنیای فوتبال  ، دنبال کردن تیم مورد علاقه ،حواشی خارج از زمین و اخبار داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar