Moto Z رسما معرفی شد: باریک، قدرتمند با ماژول های عالی

Moto Z رسما معرفی شد: باریک، قدرتمند با ماژول های عالی

عجب روز شگفت انگیزی… بعد از هفته ها شایعات و حدس و گمان ها بالاخره گوشی های Moto Z و Moto Z Force رسما رونمایی شدند. این گوشی ها فوق العاده هستند و واقعا ارزش خرید را دارند، اگر باور نمی کنید با دیجی شو همراه باشید با بررسی تخصصی Moto Z و Moto Z Force.

ابتدا به Moto Z می پردازیم:

تقریبا تمام شایعاتی که قبل از معرفی این گوشی گفته شده بود به واقعیت پیوست. Moto Z مثل G5 الجی از سری گوشی های ماژولار به حساب می آید.

بدون شک ویژگی های این گوشی شما را شگفت زده خواهد کرد. ماژول هایی شامل اسپیکر، پروژکتور و …

دوست دارید فیلم های خود را به جای صفحه گوشی در نمایشگر بزرگتری ببینید؟ ساده هست، فقط یک دیوار صاف پیدا کنید و از ماژول Moto Z برای تبدیل به پروژکتور استفاده کنید. با این قابلیت تصویری به بزرگی ۷۰ اینچ خواهید داشت…

این ماژول ها با آهنربایی بسیار قوی به راحتی به گوشی وصل می شوند و نیازی به خاموش کردن گوشی هنگام اتصال یا قطع اتصال این ماژول ها نیست.

طراحی

ضخامت این گوشی تنها ۵٫۱۹ میلی متر است و در دست گرفتن این گوشی حس خوبی را منتقل می کند. بدنه Moto Z از آلمینیوم و استیل با مقاومت بالا طراحی شده است. پورت ۳٫۵ میلی متری صدا از گوشی حذف شده و  پورت USB Type C جایگذین آن شده. کاری که اپل در فکر آن بود ولی موتورولا در این تکنولوژی پیشتاز شد. نمایشگر این گوشی ۵٫۵ اینچی از نوع QHD AMOLED است.

۱

سخت افزار و ویژگی ها

ظرفیت باتری موتو زد ۲۶۰۰ میلی آمپر است که با سرعت زیادی شارژ می شود. تنها با یک ربع شارژ کردن می توانید ۸ ساعت از گوشی کار بکشید. پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی برای این گوشی تعبیه شده و در حافظه های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هم مانند دیگر پرچمداران ۲۰۱۶ از سنسور اثر انگشت استفاده کرده.

Moto-Z-photos

نرم افزار

اندروید ۶٫۰٫۱ مارشاملو بر روی این گوشی به خوبی خود نمایی می کند. تجربه کار با رابط کاربری و منو های روان در این گوشی کاربر را راضی نگه می دارد.

دوربین

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Moto Z عکس هایی با کیفیت مثال زدنی را ثبت میکند. دوربین موتو زد از قابلیت لیزر فوکوس بهره می برد که باعث می شود با دقت بیشتری فوکوس انجام شود. همچنین فلش دوگانه و لرزشگیر مکانیکی به خوبی برای این گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با ثبت تصاویری واید عکس های با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد.

۳

 

Moto Z Force

گوشی Moto Z Force تنها تفاوتش با Moto Z در ضخامت، باتری و نمایشگر ضدخش است. ضخامت موتو زد فورس ۶٫۹۹ میلی متر است که ندای باتری قویتری را می دهد با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر. دوربین اصلی هم ۲۱ مگاپیکسل است و صفحه نمایش این گوشی به گفته موتورولا ضد خش می باشد. دیگر ویژگی ها همانند موتو زد است.

نتیجه گیری: هر دوی این گوشی ها بی نظیرند اگر به دنبال یک گوشی خوش دست و با ظرافت با امکانات مثال زدنی هستید Moto Z می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد، و اگر امکانات بیشتر برایتان مهم است تا ظرافت Moto Z Force انتخابی هوشمندانه است.

در ویدیو زیر بررسی این گوشی را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar