معرفی بهترین اپلیکیشن های برقراری تماس

معرفی بهترین اپلیکیشن های برقراری تماس

تا چند سال پیش تنها راه برقراری ارتباط با دیگران از طریق موبایل فقط تماس تحت اپراتور و پیامک بود. با جا افتادن اینترنت های همراه ارتباطات درصدی زیادی از ارتباطات تحت اپراتور به ارتباط از طریق اپلیکیشن ها بر بستر اینترنت شدند. اگر مایل هستید کمی در هزینه های قبض موبایل خود صرفه جویی کنید با دیجی شو همراه باشید با معرفی بهترین اپلیکیشن های برقراری تماس:

Whatsapp

WhatsApp_Logo_1

قبل از اینکه فیسبوک امتیاز واتساپ را خریداری کند این اپلیکیشن تنها یک سال اول برای کاربرانش رایگان بود، موضوعی که برای کاربران ناراحت کننده بود. واتساپ پرطرفدارترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسانی در جهان است که کمتر از یک سال است قابلیت تماس صوتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده. کیفیت تماس در این اپلیکیشن قابل قبول است و معمولا اختلالی ندارد. واتساپ بر روی هر سه پلتفورم موبایل در دسترس است.

androidios


Skype

Skype-logo

اسکایپ یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوبترین اپلیکیشن های برقراری تماس صوتی و تصویری است. اسکایپ تجربه تماس بدون قطعی را برای شما به ارمغان می آورد حتی با سرعت نسبتا پایین.

androidios


Line

Line_logo

شهرت اپلیکیشن لاین بیشتر به دلیل پیام رسانی و تایم لاین می باشد اما تماس صوتی هم از امکانات خوب این برنامه است. لاین به دلیل محبوبیتی که در ایران دارد اپلیکیشن مناسبی برای تماس های شما خواهد بود چرا که اکثر دوستانتان در لاین هستند.

androidios


Viber

url

وایبر در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار بود اما با توجه به مشکلات افت سرعت و قطعی های زیاد کاربران ایرانی از از این اپلیکیشن کوچ کردند. اما این اتفاق محدود به ایران می شود و وایبر یکی از محبوبترین اپلیکیشن ها برای تماس صوتی در سراسر جهان است.

androidios


Oovoo

OoVoo_Logo

اوو از اولین هایی بود که تماس صوتی تصویری را به دنیای اینترنت آورد. اما با گذشت زمان و افزایش امکانات رقبا و مسنجرهای جدید این نرم افزار محبوبیت خود را از دست داد و اختلاف زیادی با دیگر اپلیکیشن ها گرفت. با این حال این اپلیکیشن هنوز هم طرفداران زیادی دارد و گزینه خوبی برای تماس صوتی تصویری به حساب می آید.

androidios


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
مجید Recent comment authors
مجید
مهمان
مجید

سلام
لاین سرویس های تماس صوتی و تصویری بسیار عالی دارد من تست کردم با اینترنت فورجی ایرانسل کیفیت تماس تصویریش از اسکایپ هم با کیفیت تر بود لاین نسخه ۶٫۶ اخرین ورژن است تماس صوتی و هم تماس تصویری عالی دارد