خلاصه روز اول کنفرانس E3

خلاصه روز اول کنفرانس E3

تب کنفرانس های E3 بسیار داغ است، دیشب روز اول این کنفرانس بود و ما قصد داریم بصورت اجمالی نگاهی بر اخبار روز اول داشته باشیم. با دیجی شو همراه باشید.

خبری که قبل از اعلام رسمی توسط مایکروسافت، دیشب لو رفت خبر از Xbox One S است که کنسول جدید مایکروسافت می باشد. ایعاد این کنسول ۴۰% کوچکتر شده و دستگاه بصورت ایتاده هم قرار می گیرد، قابلیت پخش کیفیت ۴K را دارد، دارای دو ترابایت حافظه است و شاهد بهبود هایی در دسته بازی هستیم و بالاخره برای اولین بار مایکروسافت توانست تا آداپتور بیرونی xbox را حذف و داخل دستگاه جای دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه منتظر کنفرانس مایکروسافت هستیم تا بصورت رسمی مایکروسافت ویژگی های این دستگاه را اعلام کند. حتما بعد از کنفرانس مایکروسافت اخبار تکمیکی این کنسول بازی را در وبسایت دیجی شو و شبکه های اجتماعی در اختیار شما خواهیم گذاشت.

Xbox One Slim Leak 2

 

 

دیشب اولین کنفرانسی که برگذار شد متعلق به شرکت EA بود که خبر از ویژگی استوری مود(داستانی) فیفا ۱۷ داد. در ویدیو زیر می توانید تریلر رسمی این بازی را مشاهده کنید.

 

 

خبر بعدی انتشار ویدیو جالب از بازی مافیا ۳ بود که برای پیش فروش در استورهای مایکروسافت و سونی قرار گرفته است. ویدیو زیر تریلر رسمی این بازیست که می توانید مشاهده کنید.

 

 

 

دیشب همچنین تریلر جدیدی از battelfield 1 منتشر شد که شاهد گرافیکی فوق العاده بودیم و تغییرات آب و هوا در این بازی بسیار زیباست. در ویدیو زیر تریلر این بازی را مشاهده کنید.

 

دیشب EA اعلام کرد که چند بازی مختلف در دنیای star wars در حال توسعه است و یکی ازین بازی ها نقش آفرینی در یک بازی اکشن و ماجراجویانه است.

بعد از EA نوبت کنفرانس Bethesda شد و فیلم گیم پلی جذاب بازی Dishonored 2 منتشر شد که یک بازی نقش آفرینی است که برای پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد. در فیلم زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

همچنین Bethesda اعلام کرد که برای VR برنامه های ویژه ای دار که اولین آنها بازی Fallout 4 و Doom است که از عینک HTC پشتیبانی خواهد کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar