معرفی اپلیکیشن اسنپ(تاکسی یاب)

معرفی اپلیکیشن اسنپ(تاکسی یاب)

 

روزانه سفرهای درون شهری زیادی انجام می دهیم. با خودروهای شخصی، وسایل نقلیه عمومی (مثل مترو و اتوبوس) و گاهی اوقات با سرویس هایی مانند تاکسی تلفنی یا آژانس. امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که توسط آن قادر خواهید بود با موبایلتان هر کجا که باشید با یک کلیک درخواست تاکسی کنید.

اپلیکیشن اسنپ که قبلا با نام تاکسی یاب فعالیت می کرد، امکانات خوبی به شما می دهد تا سفری ایمن داشته باشید. نمونه خارجی این اپلیکیشن، “اوبر” نام دارد که سال هاست در اروپا فعالیت می کند و طرفداران زیادی دارد.

محیط کاری این نرم افزار بسیار ساده است. کافیه به اینترنت متصل شوید، اسنپ را باز کنید، مبدا و مقصدتون رو از روی نقشه مشخص کنید. بعد از ثبت مبدا و مقصد و درخواست تاکسی، اپلیکیشن کرایه را برای شما محاسبه می کند و پس از تایید، نزدیک ترین تاکسی به شما را برای شما میفرستد. کرایه را هم می توانید بصورت آنلاین و یا بصورت نقدی با راننده حساب کنید. همچنین بعد از سفرتان امکان امتیاز دهی به راننده و کیفیت را از طریق اپلیکیشن دارید.

هزینه کرایه بسته به مقدار مسیر و ساعت درخواست شما محاسبه می شود. اگر از قبل هم روی حساب اسنپ اعتبار داشته باشید می توانید کرایه را از اعتبارتان کم کنید.

یکی دیگر از امکانات جالب اسنپ نمایش آنلاین تاکسی ها روی نقشه است. به این ترتیب شما هر کجا که باشید می توانید تاکسی های آماده اطرافتان را ببینید و به محض درخواست سفر نزدیک ترین تاکسی همراه با مشخصات خودرو و راننده برای شما نشان داده می شود و پس از تایید تاکسی به دنبال شما می آید. پس از رسیدن تاکسی هم گوشی شما آلارم جالبی می دهد که به شما اعلام می کند تاکسی رسیده است.

ویژگیی که اسنپ باعث شده کاربران با اولین سفر به این سرویس علاقه مند شوند، کرایه مناسب و پایین تر از آژانس ها، رفتار مناسب و راننده های با شخصیت و دسترسی آسان و سریع است. تیم پشتیبانی اسنپ ۲۴ ساعته حتی روزهای تعطیل هم فعالیت می کند تا کاربران از سفرشان جا نمانند.

iosandroid


 

نظر خود را بنویسید

avatar