بهترین دوربین گوشی های ۲۰۱۶

بهترین دوربین گوشی های ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شاهد رونمایی از بهترین پرچمداران کمپانی های تلفن همراه بودیم و این سال ها به نام “شروعی در دنیای تکنولوژی تلفن های همراه” نامگذاری شدند. برای مثال تکنولوژی تشخیص اثر انگشت که به سرعت تبدیل به یک ویژگی رایج شد و احتمالا سنسور عنبیه چشم هم همین مسیر را خواهد پیمود.

در همین راستا دوربین های موبایل هر روز رو به پیشرفت هستند و با هر رونمایی ما شگفت زده می شویم. آنقدری رقابت بر سر دوربین های موبایل زیاد شده که انتخاب بین آنها واقعا دشوار شده است. در سال جدید کمپانی های پیشتاز ویژگی های جدیدی مانند دوربین های دوگانه معرفی کردند و بهبود های زیادی را در این زمینه شاهد بودیم.

در این مقاله قصد داریم تا ۵ گوشی از بهترین گوشی ها را از نظر دوربین معرفی کنیم. با دیجی شو همراه باشید.

 

Galaxy S7

galaxy-s7-696x587

پرچمدار جدید سامسونگ که طبق روال هر سالش Galaxy S7 نام گذاری شد بی شک بهترین دوربین را بین گوشی های هم رده خود دارد. این گوشی با سنسور Dual Pixel قادر است تا سریعتر فوکوس کند. دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷ که عکس هایی با کیفیت را در شب برای شما می گیرد. همچنین این گوشی از فلش دوگانه بهره می برد، قابلیت فیلمبرداری ۴K دارد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷ را داراست.


iPhone 6s Plus

iphone-6s-plus-696x365

اپل با معرفی آیفون سیکس اس و سیکس اس پلاس تحول بزرگی در دوربین های موبایلش ایجاد کرد. سیکس اس پلاس دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و عکس هایی با کنتراست بالا، روشنایی مناسب و رنگ هایی واقعی می گیرد. عملکرد این گوشی در نور کم هم قابل قبول است. قابلیت جدید Live Photos هم دیگر ویژگی جالب این گوشی است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است و کیفیتی راضی کننده دارد.


LG G5

lg-g5

بله، این گوشی دوربین دوگانه دارد و این ویژگی باعث شده LG G5 یکی از بهترین دوربین گوشی های ۲۰۱۶ را دارا باشد. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۸ است اما دوربین دوم(دوربین دوم پشت) ۸ مگاپیکسل با دیافراگم ۲٫۴ می باشد. عکاسی با دوربین دوگانه این گوشی واقعا لذت بخش است و عکس هایی شگفت انگیز برای شما می گیرد، عکس هایی واید با پهنای ۱۳۵ درجه. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عکس هایی با کیفیت در شرایط مختلف و دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس هایی واید به کمک شما می آید. همچنین این گوشی از فوکوس لیزری خودکار بهره می برد. دوربین جلویی گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است.


HTC 10

HTC-10.1-1

HTC یک گوشی زیبا و حرفه ای را معرفی کرد و دپارتمان طراحی دوربین HTC به خوبی وظیفه شان را انجام دادند. دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۸ عکس هایی شفاف را با قابلیت فوکوس لیزری خودکار به ارمغان می آورد. این گوشی قابلیت فیلمبرداری ۴K را دارد.


Nexus 6P

huawei-nexus-6p-special-edition-gold-696x656

با اینکه از معرفی Nexys 6P زیاد می گذرد اما هنوز یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی ها را دارد، با قیمتی ارزانتر از رقبا. دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسل با دیافراگم ۲، فوکوس لیزری خودکارو فلش دوگانه این گوشی عکس هایی زیبا حتی در نور کم برای شما به ارمغان می آورد. شاید تعجب کنید اما دوربین این گوشی در بنچمارک ها از Note 5 هم عملکرد بهتری داشته و عکس هایی نزدیک به iphone 6s می گیرد.

منبع:mobipicker.com


نظر خود را بنویسید

avatar