فوت و فن های اینستاگرام

فوت و فن های اینستاگرام

شبکه های اجتماعی از آنجایی محبوب شدند که مکانی برای اشتراک گذاری میان کاربران قرار گرفتند. در تب و تاب بازار داغ گوشی ها شبکه های اجتماعی جای خودشان را به خوبی در میان دیگر اپلیکیشن ها پیدا کردند تا جایی که هر فرد پس از خرید گوشی ابتدا اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی را روی آن نصب می کند.

اینستگرام یکی از این اپلیکیشن هاست که در ایران این روز ها بسیار محبوب شده است. تا سال ۲۰۱۲ اینستاگرام تنها برای کاربران آیفون قابل دسترس بود اما با محبوب شدن این اپلیکیشن، برای کاربران اندروید هم طراحی شد. طبق آمار حدود ۹۰% کاربران اینستگرام جوانان زیر ۳۵ سال هستند. طبیعیست که این اپلیکیشن در ایران محبوب باشد چرا که ایران کشوری جوان به حساب می آید. تقریبا هر جوان ایرانی که گوشی هوشمند داشته باشد اینستگرام هم دارد و کاربرانش به خوبی می دانند چه عکس هایی بگذارند در چه ساعتی با چه متنی تا لایک بیشتری بگیرند. مسافرات های آخر هفته با خانوانده، جشن های دوستانه، عکس از بازیگران و شخصیت های محبوب و  سلفی های #یهویی از این دسته عکس ها هستند.

امروز قصد داریم تا فوت و فن هایی که شاید تا کنون در جریانش نبودید را با شما درمیان بگذاریم. با دیجی شو همراه باشید.

 

حذف خودتان از فالوئر های مخاطبتان:

تنها راه بلاک کردن مخاطبتان است. به صفحه او بروید و مخاطبتان را بلاک کنید و آنبلاک کنید تا از لیست فالوئر هایش حذف شوید.

ذخیره تصاویر در اینستگرام:

راحت ترین کار برای ذخیره تصاویر از اینستگرام اسکرین شات گرفتن است اما اگر مایل هستید تمامی عکس های خودتان را یکجا دانلود کنید به سایت instaport.me بروید و بعد از وارد کردن نام کاربریتان تمام عکس هایتان را در فایل زیپ برای شما دانلود می کند.

پاک کردن افرادی که جستوجو کرده ایم:

برای این کار به ستینگ اینستگرامتان بروید و Clear search history را بزنید.

استفاده از اینستگرام در کامپیوتر:

شما می توانید در سایت instagram.com با نام کاربری خود وارد شوید و به گشت و گذار بپردازید اما به خاطر داشته باشید امکان گذاشتن عکس را نخواهید داشت.

مسدود شدن اکانت توسط تلگرام:

احتمالا اگر زیاد افراد را فالو کرده باشید متوجه پیغام های اینستگرام شده اید که شما را برای چند روز محدود می کند. الگوریتم اینستگرام مشخص نیست که چه تعداد فالو کردن را در چه مدتی بلاک می کند اما اگر افراد زیادی را فالو کرده اید و محدود شده اید تنها راهش صبر کردن است تا از محدودیت خارج شوید. در مورد لایک کردن بیش از اندازه و آنفالو کردن زیاد هم این مطلب صادق است. اما اگر به کلی توسط اینستگرام بلاک شدید و نمی توانید به اکانت خود وارد شوید بهترین راه حل ایمیل زدن به تلگرام است است، در متن ایمیل عنوان کنید که هک شده اید و درخواست کنید اکانت شما را فعال کند.

لود نشدن برخی از عکس ها و فیلم ها:

این مشکل برای اکثر کاربران پیش می آید و منشا این مشکل ISP(سرویس دهنده اینترنت) شماست. برخی از ISP ها دسترسی به بخش هایی را محدود کرده اند و باعث می شود برخی عکس ها نمایش داده نشود.

گذاشتن متن در اینستگرام:

این کار توسط خود اینستگرام به تنهایی امکان پذیر نیست و لازم است که اپلیکیشنی مثل Textgram (اندروید / آیفون) را دانلود کنید . نوشته خود را در قالب عکس با این اپلیکیشن درست کنید و سپس در اینستگرام به اشتراک بگذارید.

گذاشتن عکس و فیلم در کنار هم:

این قابلیت هم توسط اپلیکیشن های دیگری ممکن است مانند VidStich (اندروید / آیفون).

چه کسی شما را آنفالو کرده:

تنها راه توسط اپلیکیشن هایی کمکی نظیر InstaFollow برای اندروید یا Followers For Instagram برای آیفون است.

اینستگرام لوکیشن را تشخیص نمی دهد:

این اتفاق دلایلی مختلفی دارد. به احتمال زیاد GPS شما خاموش است یا در مکانی سرپوشیده هستید که GPS پشتیبانی نمی شود. ممکن است توسط اپلیکیشن های بهبود باتری هم GPS شما خاموش شده باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar