اطلاعاتی درباره بازی Days Gone

اطلاعاتی درباره بازی Days Gone

یکی از سورپرایزهای سونی در کنفرانس E3 امسال، معرفی IP جدید خود Days Gone بود. داستان بازی حول شخصی به نام جان و بعد از ۲ سال از شیوع بیماری کشنده ای است که اکثریت نسل بشر را تبدیل به زامبی کرده است، جریان دارد. تم این بازی شبیه به شاهکار Naughty Dog، یعنی بازی The Last Of Us است، Open World بوده و راه های بسیاری برای کشتن زامبی ها وجود دارد.

الن درباره تریلر بازی می گوید: ” این در واقع فقط یکی از ماموریت‌های داخل بازی بود. بازی مناطق پس از آن در بر می‌گیرد. شما یک مقصود و هدف در آن ماموریت دارید. هدف شما نابودسازی کل دسته است. بسته به اینکه چطور کار خود را می‌خواهید به پیش ببرید، سلاح‌ها، ارتقاها و مهماتی که با خود حمل می‌کنید، می‌تواند منجر به راه‌های مختلف زیادی شود.”

البته تمام بشر تبدیل به زامبی نشده و مانند تمام بازی ها و فیلم های آخرالزمانی، هنوز انسان های عادی اعم از خوب و بد در جهان ساکن بوده و برای زنده ماندن هر کاری می کنند.

الن درباره محیط بازی می گوید: “در بازی چرخه روز و شب وجود دارد؛ در شمال غربی افیانوس آرام، آب‌وهوا بسیار سنگین است و تمام آن‌ها جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند… ما هیچ‌وقت عنوانی را ندیده ایم که در جاهایی مانند این‌ قرار داشته باشد؛ در بازی مناطق بسیار زیادی وجود خواهد داشت. از مناطق کوهستانی، تا جنگل‌های سرسبز!”

همچنین در باره موتور Unreal می گوید:” هر یک از موجودات درون درسته، طوری تصمیم‌گیری می‌کنند که به دنبال جان بیفتند اما همزمان تمام آن‌ها به‌صورت واحد فکر می‌کنند.”

البته هنوز زمان انتشار بازی اعلام نشده و باید منتظر اخبار و تریلرهای بیشتری از این بازی بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar