معرفی گوشی One Plus 3

معرفی گوشی One Plus 3

one plus 3 بالاخره معرفی شد و به زودی در بازار ایران قابل دسترس خواهد بود. One plus 3 یک گوشی زیبا با قیمت پایین است. One plus 2 یه گوشی فوق‌العاده بود که امتیاز ۴٫۵ ستاره به آن داده شد، اما one plus 3 بهبود پیدا کرده و بهتر به نظر می آید.
سازنده one plus (کارل پی‌) گفت : “مردم انتظارات خیلی‌ خیلی‌ بالایی‌ دارند، ما در اولين دستگامون خیلی‌ خوش‌شانس بودیم، ما باید تعادلو بین چیزی که هستيم و انتظاراتی که مردم دارند حفظ کنیم.”
سال قبل، وان پلاس دچار شک و گمان زیادی در خصوص از دست دادن NFC شده بود که در one plus 3 جبران شد. با دیجی شو همراه باشد و در مطالب زیر شما هر آنچه که لازمه درباره جدیدترین one plus بدونید را بخوانید.
طراحي one plus 3:
طراحی وان پلاس ۳ از کیفیت بیشتری نسبت به وان پلاس ۲ برخوردار است که شامل بدنه کامل فلزی براي اولین بار است. در ساخت بدنه از آلومینیوم استفاده شده که باعث شده قدرت بیشتری را به گوشی بدهد . ضخامت آن ۷.۳۵ میلیمتر است و همچنین امسال شاهد دو رنگ از این گوشی خواهیم بود نقره‌ای و طلایی ، البته براي رنگ طلایی باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید و فعلا فقط رنگ نقره‌ای موجود است.

OnePlus3-Press-01-650-80

صفحه نمايش وان پلاس ۳:
ابعاد صفحه نمايش وان پلاس ۳  ٥.٥ اینچ است که همان اندازه ای است که در وان پلاس ۲ دیده بودیم و از تکنولوژی full hd almoled در این گوشی استفاده شده است. بعضی ها اميدوار بودند كه در وان پلاس ٣ شاهد صفحه نمايش ٢k باشيم، اما این موضوع باعث کم شدن حجم باتری می شد به همین دلیل در این گوشی پیاده سازی نکردند.

OnePlus3-HandsOn-12-650-80

 

مشخصات و ویژگی ها:

وان پلاس ۳ تنها گوشی در دنیاست که داراي رم ۶گیگ است، البته در کنار zte axon 7 , leeco max 2 . وان پلاس ۳ را فقط میتوانید با حافظه ۶۴گیگ تهيه کنید . ممکن است براتون جالب باشه بدونید دلیل این اتفاق اینه که وان پلاس قبلی در مدل  ۳۲گیگ فروش زیادی نداشته، به همین دلیل در وان پلاس ۳ فقط شاهد حافظه ۶۴گیگ خواهیم بود. مشکلی که وجود دارد و شاید برای برخی آزار دهنده باشد این است که این گوشی قابلیت ساپورت MicroSD را ندارد و قادر به افزایش حافظه گوشی نخواهید بود.
خبر دیگر این که دوباره شاهد برگشت nfc در وان پلاس ۳ خواهیم بود که به ما این Android Pay را می دهد. این یک ویژگی‌ منحصر بفرد است که از وان پلاس ٢ حذف شده بود.

OnePlus3-HandsOn-08-650-80

 

باتری وان پلاس ۳:
در این گوشی شاهد باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری هستیم که قابل جدا کردن نیست. وان پلاس ۳ از یک سیستم قوی براي شارژ کردن به نام dash استفاده مي كند که این قابلیت را دارد در نیم ساعت گوشی را رو از صفر درصد به۶۰ درصد شارژ برساند.
اکثر گوشی ها با فناوری شارژ سریع باعث داغ شدن گوشی در مدت شارژ می شود ولی‌ در وان پلاس ۳ به جای داغ شدن گوشی، آداپتور داغ می شود و شما مي توانيد بدون نگرانی همزمان كه گوشي شارژ مي شود به بازي با گوشي هم بپردازيد.
دوربين وان پلاس ٣:
يك دوربین ١٦ مگاپیکسلی سوني pdaf در پشت وان پلاس ٣ قرار گرفته با دیافراگم ۲ كه از قابلیت HDR نیز بهره می برد. عکاسی دستی(manual) در این گوشی پیشرفت زیادی کرده و از عکس های RAW پشتیبانی می کند.

OnePlus3-HandsOn-09-650-80

 

قیمت وان پلاس ۳:

قیمت آن در حال حاضر در آمریکا $۳۹۹ است که نزدیک به قیمت وان پلاس ۲ می باشد.

سامسونگ گلکسی s7, الجی g5 ,اچ تی‌سی ۱۰ و آیفون ۶اس دیگر رقبای این گوشی هستند.

منبع:techradar.com 


 

نظر خود را بنویسید

avatar