PS4neo برای چه کسانی است؟

PS4neo برای چه کسانی است؟

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، PS4neo، کنسول جدید سونی قرار است در آینده به بازار بیاید. حال سوال اصلی این است که تکلیف افرادی مثل من که PS4 را با این امید خریدند که تا ۷ یا ۸ سال دیگر نیازی به ارتقای کنسول نداشته باشند، چیست؟

اندرو هوس مدیر سونی در مصاحبه ای با گاردین اعلام کرده که هدف اصلی عرضه PS4 neo این بوده که افراد به سمت استفاده از کامپیوترهای شخصی نروند.

“برخی از مخاطبین اصلی ما، بعد از مدت ها تمایل دارند که به سمت سمت کامپیوترهای شخصی قدرتمند بروند زیرا این افراد بهترین عملکرد گرافیکی را می‌خواهند. پس این فرصتی بسیار خوب است که آنها همچنان در اکوسیستم ما باقی بمانند.”

همچنین در ادامه می گوید PS4 جدید مخصوص کسانی است که تلویزیون ۴K دارند.

“اگر شما کسی هستید که به تازگی یک تلویزیون ۴K خریده است، شاید محتویات چندانی برای آن فعلا در دسترس نباشد. با این حساب بازی‌ها نکته جالبی دارند که می‌توانند چنین فضای خالی را پر کنند. این موارد، پایه و اساس نئو هستند.”

اگرچه هنوز مشخصات سخت افزاری PS4 neo مشخص نیست، اما به نظر نمی رسد از PS4 خیلی قویتر باشد. چراکه باعث ناراحتی هواداران خواهد شد. البته سونی اعلام کرده بازیسازان را الزام کرده تا برای هر دو کنسول بازی را بسازند و فرقی برای این دو قائل نشوند.

پس اگر تلویزیون ۴K ندارید، PS4neo عملا تفاوت آنچنانی با PS4 نداشته و مسلما خرید یک تلویزیون ۴K بخاطر PS4neo که حداقل ۳ برابر تلویزیون های عادی قیمت دارند کار عاقلانه ای نیست، مگر آنکه پول اضافی داشته باشید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar