آیفون SE محبوب و استقبال کم نظیر

آیفون SE محبوب و استقبال کم نظیر

آیفون SE نشان داد که گوشی های ۴ اینچی هنوز محبوبیت بالایی دارند. دوم فروردین ماه سال جاری بود که این آیفون خوش دست معرفی شد و استقبال بسیار خوبی را از این گوشی شاهد بودیم، طوری که هم اکنون انبار های اپل از این گوشی خالیست. اپل در حالی این گوشی را عرضه کرد که بسیاری از اپل دوستان با ارتقا گوشی خود به آیفون ۶ و ۶S  از بزرگ بودن گوشی گوشی خود گلایه داشتند.

با اینکه کارشناسان زیادی پیش بینی کرده بودند که آیفون SE به سرنوشت آیفون ۵C دچار می شود، شواهد گویای این هستند که هم اکنون موجودی این گوشی در انبارهای اپل به پایان رسیده است. قطعا خود کمپانی اپل هم پیش بینی استقبالی به این خوبی را نکرده بود که حالا انبار ها خالی شده. حال با اینکه حدود سه ماه از عرضه این گوشی می گذرد هنوز هم تقاضا ها برای این گوشی بیشتر از عرضه فروشگاه ها است. البته تقاضای بالا همیشه برای محصولات اپل وجود داشته اما اینکه پس از سه ماه اپل نتوانسته تناسب میزان عرضه و تقاضا برای جلوگیری از ناموجود شدن این گوشی را ایجاد کند کمی عجیب به نظر می رسد. قطعا اپل پس از کاهش فروش آیفون هایش که پس از ۹ سال رخ داده بود، حالا از این استقبال کم نظیر بسیار خوشحال است.

در تصویر زیر که از فروشگاه سایت اپل گرفته شده مشاهده می کنید که در بهترین حالت این گوشی ۱۲ روز دیگر برای خرید موجود خواهد بود.

gsmarena_003

 

آیفون SE با مشخصاتی مانند آیفون ۶s عرضه شد تا کاربرانی که هنوز به گوشی های ۴ اینچی عادت دارند هم گوشی قدرتمند داشته باشند. پردازنده A9 رم دو گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشخصاتی است که آیفون SE را قدرتمند نشان می دهد. از نظر ظاهری این گوشی تقریبا مانند آیفون ۵اس است البته با سخت افزاری ارتقا یافته. از مشکلات این گوشی می توان به مدل پایه ۱۶ گیگابایتی، دوربین سلفی ضعیف نسبت به آیفون ۶S و باتری معمولی اشاره کرد.

مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی هم اکنون در بازار ایران با قیمت حدودی یک میلیون و هفتصد هزار تومان و مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت حدودی دو میلیون تومان در چهار رنگ موجود است. اگر قصد خرید این گوشی را داشتید پیشنهاد می کنیم مدل ۱۶ گیگابایتی را خریداری نکنید تا با مشکل کمبود حافظه مواجه نشوید.

 

در ویدیو زیر می توانید تیزر رسمی شرکت اپل برای این گوشی را مشاهده کنید.

 

 

منبع:Cnet.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar