شیائومی Mi5 محبوبترین گوشی در چین

شیائومی Mi5 محبوبترین گوشی در چین

گزارشاتی که از خبرگزاری های چینی منتشر شده حاکی از محبوبیت گوشی های شیائومی در این کشور است و شیائومی Mi5 محبوبترین گوشی کل چین شناخته شده است. این گزارش از یک نظر سنجی وسیع مشخص شده است.

شیائومی Mi5 با پردازشگر اسپندارگون ۸۲۰، رم ۳/۴ گیگاباتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری پرچمدار اصلی شیائومی شده که حالا با محبوبیت فراوانش سرو صدایی زیادی راه انداخته… . محصولات دیگر شیائومی مانند گوشی Xiaomi Redmi 3 و فبلت ۶٫۴ اینچی  Xiaomi Mi Max هم محبوبیت زیادی دارند.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید محصولات چینی در کشور خود با استقبال خوبی روبرو هستند. هرچند که شاید شیائومی در کشورهای دیگر مثل کشور خودمان نفوذ خوبی نداشته باشد و خیلی از افراد حتی نام شیائومی را نشنیده باشند. البته نا گفته نماند که به تازگی همراه اول پای شیائومی را به بازار موبایل ایران باز کرده و گوشی های شیائومی را تحت اپراتور قسطی به مشترکانش می دهد.

۱۰۱۰

 

به غیر از گوشی های چینی در عکس بالا اسم Galaxy S7 edge به چشم می خورد که در جایگاه پنجم جای خوش کرده است. ممکن است در هفته های آتی با روی کار آمدن One plus شیائومی جای خودش را به این گوشی هوشمتد بدهد.

چندی پیش نیز آماری از چین منتشر شده بود که گویای محبوبیت اپل بعد از شیائومی در این کشور بود و سامسونگ نیز جایگاه سوم در این کشور را داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar