فروش اقساطی گوشی ها شیائومی توسط همراه اول

فروش اقساطی گوشی ها شیائومی توسط همراه اول

حتما در جریان هستید که در بسیاری از کشور ها اپراتور ها علاوه بر عرضه سیم کارت، با عقد قرار داد یک ساله و دریافت هزینه ماهیانه گوشی های روز دنیا را در اختیار مشترکانشان میگذارند. البته نا گفته نماند که تا پایان قرار داد و تسویه کامل گوشی فقط با سیم کارت اپراتوری که گوشی را به شما داده کار می کند، مگر اینکه هزینه ای جدا به اپراتور برای رفع این محدودیت بدهید.

این امکان تا به امروز در ایران وجود نداشت و حالا همراه اول قصد دارد طرحی مشابه را با ارائه گوشی های شیائومی اجرایی کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای اولین بار در ایران و به منظور تکریم و افزایش رضایت مشترکین و همراستا با اپراتورهای معتبر جهانی، اقدام به عرضه گوشی هوشمند به همراه میزان مشخصی اعتبار ماهانه به مدت یکسال (شامل مکالمه، دیتا و پیامک) به صورت اقساطی کرده است.
در راستای این طرح، مشترکین دائمی همراه اول براساس ارزش سیم کارت شان تخصیص اعتبار شده و می توانند با خرید یکی از بسته های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک، اینترنت همراه» و یک مدل گوشی هوشمند شیاومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یکسال پرداخت کنند. جهت خرید، مشترکین می بایست از طریق «مراجعه به فروشگاه های همراه» و یا «ارسال عدد ۲۲ به سرشماره ۸۰۱۸» اقدام کنند.
همچنین تمامی مشترکین همراه اول می توانند جهت خرید نقدی گوشی، که به همراه یک عدد کارت اینترنت هدیه ۶ ماهه و سیم کارت اعتباری رایگان عرضه می شود به فروشگاه های همراه اول مراجعه و یا عدد ۲۲ را به سرشماره ۸۰۱۸ ارسال کنند.
برند بین المللی شیاومی که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، حدود ۴۵ میلیارد دلار ارزش داشته و با شعار «متفاوت بودن گران نیست» با غول های تولید گوشی تلفن همراه رقابت می کند. هم اکنون این برند از نظر فروش گوشی های هوشمند در رتبه چهارم شرکت های تولید کننده گوشی در دنیا قرار دارد.
علاقمندان به این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar