بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای تعطیلات تابستان

بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای تعطیلات تابستان

رشد دوربین در تلفن‌های همراه و تبلت ها، عکاس ها را مجبور کرده به ابزارهای جدید و ترفندهای جدید برای ویرایش عکس دست پیدا کنند.
کاربران این روزها با ویرایش تصاویر خود، قصد دارند تا بهترین شکل از تصویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای تکمیل پروژهٔ عکاسی‌ داشتن نرم افزارهای ویرایش عکس، برای تغییر سایز،نور،افزودن فیلتر‌های مختلف و … ضروری است.
در اینجا قصد داریم بهترین نرم افزار هایی که برای ویرایش عکس هستند و نمرهٔ بالاتری در ساله ۲۰۱۶ گرفتند را معرفی‌ کنیم.
در این میان برخی‌ از این برنامه ها رایگان و تعدادی نیاز به پرداخت برای خرید نرم افزار است.این نرم افزارها برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS مورد دسترس است و لینک دانلود آن‌ هم در زیر هر نرم افزار قرار داده‌ایم.


اگر شما در حال برنامه ریزی برای عکس گرفتن به حالت آنالوگ یا دستی‌ هستید،میتوانید از وسایل الکترونیکی‌ هم بهره ببرید. چرا زمانی‌ که میشود با نرم افزار این کار را کرد یک دوربین اضافی با خود ببرید؟ نرم افزار Light Meter به شما امکان تغییر کالیبر عکس را میدهد. این نرم افزار در ۳ ورژن وجود دارد،بستگی دارد چه استفاده‌ای از آن‌ می‌خواهید ببرید،نرم افزار رایگان آن‌ به حالت پایه وجود دارد ولی‌ با ۲.۴۹$ میتوانید پک کامل آن‌ را بخرید.
photo-lightmeter-1 photo-lightmeter-3

iosandroid


نرم افزاری که هر سال جزئی از بهترین نرم افزار‌ها به شمار میرود ،فتوشاپ نرم افزاری از شرکت ادوب، بسیار محبوب است و نیاز به توضیح خاصی‌ ندارد.این نرم افزار به صورت رایگان برای اندروید و ایفون  قرار داده شده است.

a screen322x572

androidios


Qwik خود را به عنوان «سریع ترین و ساده ترین راه برای رسیدن به عکس های زیبا توصیف می کند ، به علاوه از تغییر فونت و فریم،دارای ۶۰۰ فیلتر برای ویرایش است،
screen322x572 unnamed

iosandroid


VSCO راه برتر برای عکاسی، ویرایش و اشتراک عکس های شما می باشد. عکس های موبایل هرگز تا این حد جذاب و خیره کننده نبوده است! با این برنامه با استفاده از تکنولوژی های نوآورانه نتایج بسیار عالی از عکاسی با موبایل خود می گیرید. این برنامه امکانات مختلف و حرفه ای در زمینه ویرایش، مقایسه، سازماندهی، فهرست کردن و … در اختیار شما قرار می دهد.

unnamed screen322x572

iosandroid


camera360 نرم افزار رایگان و حتی بدون تبلیغات درون نرم افزار است اما روند وارد کردن عکس کمی‌ طولانی‌ و خسته کنند است.
با این تفاسیر میتوانید عکس‌های بسیار زیبا خلق کنید.

unnamed screen322x572

iosandroid


PhotoWonder  برنامه ای رایگان بسیار قدرتمند و محبوب برای ویرایش و ساخت تصاویر زیبا  است. این اپلیکیشن جزو ۵ برنامه برتر در دسته عکس و ویدیو در ۲۰ کشور مختلف بوده و به عناوین مهمی  دست یافته است. PhotoWonder بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است.
screen322x572unnamed

iosandroid


Tadaa به شما اجازه می دهد تمام فیلترهای آن را تنظیم کنید ، که ایده آل برای افرادی است که دوست دارند ظریف تر عکس ها را تنظیم کنند. این برنامه در آیفون شما را به شبکه های اجتماعی نزدیک میکند.

screen322x572 ل

ios


 نرم افزار جالب و کاربردی DSLR controller . از قابلیت های این نرم افزار نمایش زنده , فوکوس اتوماتیک, تنظیم تمرکز دستی در حالت فوکوس خودکار  , کنترل زوم  , سرعت ISO , تمرکز و بزرگنمایی  , حالت فوکوس اتوماتیک , تعادل نور سفید ,درجه حرارت رنگ , بهینه ساز خودکار روشنایی و…. می باشد.

dslr-controller-1 dslr-controller-2

android


Pixlr-o-matic  یک برنامه عکاسی/تاریکخانه سرگرم کننده و ساده است که اضافه کردن سبک به عکس های شما با استفاده از افکت ها، پوشش ها و مرزها را آسان می سازد . با بیش از ۲ میلیون ترکیب ویرایش برای انتخاب، می توانید از سبک های جدید و متنوع برای جذا و دیدنی کردن عکس های خود بهره بگیرید.

photo-pixlr-o-matic-3 photo-pixlr-o-matic-1


android


Color Splash Effect یک شاهکار در زمینه نرم افزارهای اندرویدی و IOS  به قیمت ۰.۹۹ سنت می باشد که می توانید با استفاده از آن جلوه های شگفت انگیزی به تصاویر ساده و معمولی خود اضافه کنید. اصلی ترین کار نرم افزار امکان رنگ امیزی کردن عکس ها می باشد که به این شیوه می توانید بخش هایی از تصویر را رنگ آمیزی کرده و قسمت های دیگر را سیاه و سفید کنید. در اصل در این روش، ابتدا تمام تصویر شما سیاه و سفید می شود و شما می توانید بخش های دلخواهتان را با طیف گسترده رنگ، رنگ امیزی کنید.

color-splash-2 color-splash-3

androidios


نظر خود را بنویسید

avatar