مقایسه HTC 10 با OnePlus 3

مقایسه HTC 10 با OnePlus 3

وان پلاس ۳ آخرین پرچمدار بی نظیر از وان پلاس بود. پرچمداری با مشخصاتی فوق العاده و  قیمتی کم. قطعا این گوشی فروش فوق العاده ای خواهد داشت اما اکثر کاربران بیشتر ترجیح می دهند تا هزینه بیشتری برای گوشی های هوشمند کنند  و ویژگی های خاص تری داشته باشند. با دیجی شو همراه باشید.

 

oneplus_official-696x938

 

HTC 10 یکی از گوشی هایی گران و رقیب پرچمدار وان پلاس است. مثل وان پلاس ۳ طراحی زیبا و مشخصاتی خیره کننده دارد. گوشی هوشمندی تماما فلزی که حس یک گوشی لوکس را به کاربر منتقل می کند. اما همانطور که می دانید در زمان معرفی و عرضه HTC 10 زیاد از این گوشی استقبال نشد و فروش این پرچمدار برای کمپانی HTC نا امید کننده بود.

HTC 10 بی شک گوشی فوق العاده ای است اما در کنار وان پلاس ۳ با مشخصاتی تقریبا برابر، کاربران ترجیح می دهند که گوشی با مشخصات خوب و قیمت کمتر را خریداری کنند و شاید HTC 10 بازنده این رقابت باشد. اما اجازه دهید مقایسه ای اجمالی میان این دو پرچمدار داشته باشیم.

 

htc-10-02

 

نمایشگر و باتری:

وان پلاس ۳ با  نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی AMOLED با تراکم پیکسلی  ۴۰۱ ppi ، در مقابل HTC 10 5.2 اینچی با نمایشگر Quad HD و تراکم پیکسلی فوق العاده ۵۶۵ ppi . خوب قطعا از این بابت HTC 10 برتر است . هر دو گوشی باتری برابر ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز دارند.

چیپست و رم:

هر دو گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در قلب خود دارند. HTC 10 رم ۴ گیگی با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگ دارد که قابلیت پشتیبانی از microSD تا ۲۵۶ گیگ را دارد. اما وان پلاس ۳ با ۶ گیگ رم و حافظه ۶۴ گیگی عرضه می شود که قابلیت پشتیبانی از microSD و ارتقا حافظه را ندارد.

دوربین:

وان پلاس ۳ از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲ استفاده کرده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم ۲٫ در طرف دیگر HTC 10 دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی دارد با دیافراگم ۱٫۸ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی. اما این اعداد و ارقام روی کاغذ نشان دهنده برتری نیستند و در بنچ مارک ها HTC 10 امتیاز بهتری نسبت به وان پلاس ۳ کسب کرده است.

ویژگی های دیگر:

هر دو گوشی از حسگر اثر انگشت، NFC و یو اس بی تایپ سی بهره می برند.

قیمت: قیمت وان پلاس ۳ از ۳۹۹ دلار شروع می شود در حالی که HTC 10 از ۶۹۹ دلار در بازار موجود است. ۳۰۰ دلار تفاوت قیمت با مشخصاتی تقریبا برابر شاید بیانگر برتری وان پلاس ۳ باشد اما گاهی ممکن است تاثیر برند ها بر کاربران از تاثیر قیمت آنها پیشی بگیرد و ممکن است افرادی که عاشق برند HTC هستند HTC 10 را حتی با قیمت بیشتر ترجیح دهند.

منبع:mobipicker.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar