یوشیدا: عمر PS4 با آمدن neo تمام نمی شود!

یوشیدا: عمر PS4 با آمدن neo تمام نمی شود!

اخیرا یوشیدا در مصاحبه ای با Gameswelt.TV درباره PS4neo و تاثیرش روی PS4 صحبت کرده که به شرح زیر است.

از او پرسیده شد:”آیا احتمال دارد عمر کنسول‌های فعلی با عرضه نئو توسط سونی و اسکورپیو توسط مایکروسافت کوتاه‌تر شود؟” وی در پاسخ گفت:”پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ است! PS4neo جایگزینی برای PS4 نیست پس عمر آن‌ها هم کوتاه‌تر نخواهد شد.”

از پاسخ یوشیدا می توان برداشت کرد که PS4neo در واقع مکمل کنسول فعلی سونی یعنی PS4 است. او اضافه کرد که PS3، کنسول نسل هفتمی سونی در سال ۲۰۰۶ به بازار  آمد و ۷ سال بعد از آن، PS4 معرفی شد !

پس احتمال اینکه بعد از فقط ۳ سال پس از نسل هشتم، کنسول های جدید به عنوان نسلی جدید به بازار بیایند، بسیار کم است. کنسول های جدید قطعا قوی تر از کنسول های فعلی هستند اما نه آنقدر قویتر که آنها را نسل نهمی بنامیم. گرچه هنوز اطلاعاتی در باره تاریخ عرضه و قابلیت های PS4neo منتشر نشده اما شایعات مبنی بر این است که کنسول جدید سونی در سال جاری یعنی ۲۰۱۶ عرضه می شود و کنسول جدید مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۱۷

به هر حال هنوز قضاوت در مورد کنسول های جدید، و پرسیدن اینکه اصلا معرفی آنها الزامی داشت یا نه؟، زود است اما امیدواریم که هیچکدام از دو کمپانی اعتماد گیمرها را به خاطر سودآوری از دست ندهند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar