خطرناکترین سلفی های تاریخ

خطرناکترین سلفی های تاریخ

سلفی بسیار آسان و بی خطر است، فقط دوربین را روشن کنید و تصویر خودتان را در یک خاطره به یاد ماندنی ثبت کنید. البته گاهی حوادث باور نکردنی و خطرناک می تواند در سلفی شما بسیار جالب باشد. افرادی هم هستند که به دنبال حوادث و خطرات برای پس زمینه سلفی شان باشند.

گرفتن یک سلفی عالی در این لحظات خطرناک انقدر ارزش ندارد که عکاس های مبتدی بخواهند جان خود را به خطر بیندازند. حتما هم اخبار مرگ های عجیب در حین سلفی گرفتن هر ساله به گوشتان خورده است.

در پایین می توانید خطرناک ترین این سلفی ها از سراسر جهان مشاهده کنید.


 

جارد مایکل در حالی که برای گرفتن یک سلفی جالب در کنار ریل قطار می ایستد و قطار با سرعت زیادی در حال عبور بوده، راننده قطار برای نجات جان جارد مایک با لگد به گردن او می زند. البته به نظر می رسد لگدی که راننده با سرعت زیاد قطار به او می زند خطرناک تر بوده باشد…

۲


 

این خانم خبرنگار که نامش کلی نَش هست در پارک فِن وی در حال تماشای یک مسابقه بیس بال بوده، زمانی که در حال گرفتن سلفی بود توپ بیس بال با سرعت زیادی از کنار سرش میگذرد. این خانم زمانی که میخواهد عکس را برای خانواده اش ارسال کند تازه متوجه گذشتن توپ از کنار سرش می شود.

۱


 

این پسر به نام ماستانگ وانتد عکس زیر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و گفته که بدون هیچ ایمنی از برجی در دبی بالا رفته تا از خودش سلفی بگیرد.

۹۲۹۱۰۵_۸۷۴۹۰۱۵۲۹۱۹۳۳۳۵_۸۶۰۸۰۰۹۶۸_n


 

خوب ماستانگ وانتدی که در عکس قبلی دیدید تنها نیست. پسر جوان دیگری در اینستاگرام عکسی در به اشتراک گذاشته که از پلی با ارتفاع زیاد بالا رفته تا سلفی بگیرد. اسم این جوان نیکیتا آگاپو است.

۱۱۴۲۶۵۳۱_۱۳۷۷۲۴۸۸۳۲۲۶۷۹۷_۲۰۱۹۹۶۹۰۱۵_n


 

فردیناند پونتس در حال فیلمبرداری با دوربین گوپرو در اقیانوس بوده که ناگهان هواپیمایی کوچکی را در حال سقوط در اقیانوس می بیند. فردیناند به جای اینکه دوربین را رها کند و از صحنه حادثه دور شود دوربینش را برعکس می کند و با هواپیمای در حال سقوط عکس می گیرد.

۳


 

این آقا برای گرفتن سلفی با یک گاو وحشی در فرانسه ریسک بزرگی می کند و زندگی اش را به خطر می اندازد. زمانی که پشت به گاو در حال گرفتن سلفی بوده گاو به او حمله می کند و او را زخمی می کند.

۴


 

یک عکاس ماجراجو از ارتفاع ۱۲۰۰ فوتی به یک آتشفشان فعال این سلفی را گرفته و در توییتر خود به اشتراک گذاشته. او زیر این عکس نوشته که”همیشه عکس های عادی کافی نیستند”.

۵

منبع:techinsider.io


 

نظر خود را بنویسید

avatar