مقایسه دوربین Galaxy S7  و Sony Xperia X

مقایسه دوربین Galaxy S7 و Sony Xperia X

مقایسه دوربین Galaxy S7  و Sony Xperia X: به یاد دارید اگر چند سال پیش می خواستید از میز شامتان عکس بگیرید چه مکافاتی داشتید؟ هزینه می کردید یک حلقه فیلم ۳۶ تایی خریداری می کردید. با دقت عکاسی می کردید تا فیلمتان هدر نرود. در آخر برای ظاهر کردن دوباره هزینه می کردید و به عکاسی ها می دادید. اما حالا کافیست یک گوشی هوشمند داشته باشید تا از در و دیوار هم رایگان عکس بگیرید.

رقابت بین گوشی ها برای دوربین بهتر، بسیار نزدیک شده و انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. به همین دلیل در دیجی شو با عرضه پرچم دار های جدید، ما مقایسه کیفیت دوربین آنها را برای شما می گذاریم تا بهترین تصمیم را در خرید خود بگیرید. امروز هم میخواهیم مقایسه ای بین Galaxy S7  و Sony Xperia X داشته باشیم. در جریان هستید که هر دو از بهترین های این روزهای گوشی های هوشمند هستند.

سونی با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، فوکوس سریع و لنزی واید طرفداران زیادی پیدا کرده. از طرف دیگر سامسونگ پرچمدار جدیدش را با دوربین ۱۲ مگاپیکسل و ثبت تصاویری خیره کننده به بازار عرضه کرده است. در جدول زیر مقایسه ای اجمالی بین این دو گوشی را در قسمت دوربین مشاهده کنید.

Untitled-1

حالا قصد مقایسه عکس های گرفته شده توسط هر دو گوشی را داریم. در ۳ صحنه این مقایسه را انجام میدهیم:

تمامی تصاویر زیر جهت بارگذاری راحت تر کم حجم شده اند. برای مقایسه تصاویر از لغزاننده زیر عکس استفاده کنید.


۱-فضای باز

قبلا گفته ایم الان هم تکرار می کنیم پیکسل بیشتر به معنای دوربین بهتر نیست. ایکسپریا ایکس نمونه بارز این جمله است. با اینکه ۲۳ مگاپیکسل است اما جزئیات را به خوبی نشان نمیدهد. البته عکس خوبی توسط این گوشی گرفته شده اما گلکسی اس ۷ در این تصویر واقعا بهتر عمل کرده و جزئیات را به راحتی می توان در عکس گرفته شده در گلکسی اس۷ مشاهده کرد. در مورد رنگ ها باید بگوییم هر دو گوشی تصویر خوبی را گرفته اند اما گلکسی اس ۷ رنگ های گرمتر و طبیعی تری را گرفته است.

برنده این صحنه: گلکسی اس۷ 

۲-داخل اتاق

این عکس در ساعات پایانی روز که آفتاب کم بود گرفته شده. کمی نا امید کننده است، چرا که ایکسپریا ایکس رنگ بندی سردتری نسبت به واقعیت ثبت کرده و در بالای تاقچه هم جزئیات به خوبی مشخص نیستند. در این تصویر هم به سادگی می توان گفت:

برنده این صحنه: گلکسی اس ۷

۳-نمای نزدیک

خوب رقابت توی این عکس واقعا نزدیک شده و سخت است بگوییم برنده کدام گوشی است. هر دوگوشی رنگ بندی و جزئیات را به خوبی ثبت کرده اند. گلبرگ ها و قطره ها با وضوح بالایی قابل مشاهده هستند. به نظر گلکسی اس ۷ تصویر نسبتا شارپ تری ثبت کرده است.

برنده این صحنه: مساوی

منبع:phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar