نام جدیدترین پرچمدار اپل آیفون ۷ نیست !

نام جدیدترین پرچمدار اپل آیفون ۷ نیست !

در اواخر تابستان امسال, اپل همانند سال های پیش به معرفی تلفن هوشمند معروف خود یعنی همان آیفون جدید می پردازه. بسیاری از ما انتظار داریم امسال اپل دو آیفون جدبد خود را با نام های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام گذاری کند(با توجه به موفقیت دو سری آیفون ۶ و آیفون ۶ اس), اما با این حال وب‌سایت Venture Beat گزارش داده که اپل امسال از نام آیفون ۷ برای این دو دستگاه استفاده نمی کند و این نام را برای سال ۲۰۱۷ حفظ می‌کند.

با توجه یه گزارش وب‌سایت Venture Bea یکی از علت های مهمی که اپل قصد دارد نام آیفون ۷ را برای سال بعد حفظ کند این اتفاق است که سال ۲۰۱۷ برابر است با جشن ۱۰ ساله شدنه عرضه اولین آیفون . بنابراین آیفون‌هایی که در ماه سپتامبر یا همان شهریور امسال معرفی می‌شوند نیز نام هایی احتمالاً مانند آیفون ۶ را خواهند داشت.

با اینکه در حال حاضر این  موضوع تنها شایعه ای بشتر نیست , اما بنا به دلایلی که مدل های ۲۰۱۶ آیفون از نظر طراحی تغییرات عمده ای نسبت به آیفون ۶ و آیفون ۶ اس ندارند. اوایل امسال وال استریت ژورنال که یکی ار آخرین منابع معتبر است گزارش داده بود که آیفون‌های جدید امسال از نظر ظراحی تا حد زیادی شبیه مدل های فعلی است. همچنین تنها تغییرات بزرگی که در آیفون‌های جدید امسال انتظار می رود انجام شود حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که باعث باریک‌تر شدن ۱ میلی‌متری دستگاه نسبت به سری ۶s است.

Venture Beat  هچنین به این موضوع اشاره می کند که اپل تغییرات بنیادی و بزرگ در زمینه طراحی آیفون را وارد یک چرخه ۳ ساله کرده است. به همین سبب در  سال  آبنده وقتی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی می‌شود باید منتظرتغییراتی در ویژگی‌ها، بهبود‌ها، نمایشگر OLED، سنسور اثر انگشت جاسازشده در نمایشگر و موارد بیشتر باشیم.

 

اگر اپل نام آیفون ۷ را یرای سال ۲۰۱۷ حفظ نماید, ما کنجکاویم که از چه نام های برای آیفون امسال انتخاب می کند. شما چی فکر می کنید اپل با چه نام هایی امسال به معرفی آیفون جدیدش می آید؟

 

منبع: Phonearena

 

 


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar