دوچرخه برقی تاشو شیائومی به نام Mi QiCYCLE

دوچرخه برقی تاشو شیائومی به نام Mi QiCYCLE

شاید تصور کنید که شیائومی تنها سازنده گوشی های هوشمند است اما باید به شما بگوییم که شیائومی این روزها به غولی در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است .

این شرکت به تازگی محصول جدید خود را با نام Mi QiCYCLE Electric Folding Bike که یک دوچرخه هوشمند با قابلیت تا شدن است را معرفی کرد .

این دو چرخه یک وسیله نقلیه کامل با دنده سه سرعته شیمانو و یک موتور ۲۵۰ وات ۳۶ ولت است. باتری پاناسونیک ۱۸۶۵۰mAh lithium-ion این دوچرخه نیز برای رسانیدن شما به مقصد مورد نظر کافی است و با یک شارژ کامل میتواند ۴۵ کیلومتر را طی کند. شیائومی گفته است باتری این دوچرخه دقیقا همان باتری مورد استفاده در خودروهای تسلا است و همچنین از یک سیستم مدیریت باتری استفاده میکند که خود شرکت شیائومی آن را طراحی کرده است.

xiaomi_qicycle_electric_folding_bike

بدنه این دوچرخه از فیبر کربن ساخته شده و در سر تا سر آن سنسورهای زیادی تعبیه شده است و این محصول در حدود ۱۴ کیلوگرم وزن دارد. از ویژگی های دیگر این محصول قابلیت تا شدن آن است و شما میتوانید به سادگی آن را در اتومبیل خود جای دهید و کمترین فضا را اشغال می کند .

بر روی دسته دوچرخه یک نمایشگر به نام WiCYCLE قرار دارد که سرعت و مسافت طی شده را به شما نشان میدهد و همچنین شما را از میران باتری باقی مانده مطلع می کند . دوچرخه برقی شیائومی قابلیت هدایت شما از طریق GPS را نیز دارد.

 

Mi-QiCYCLE-Electric-Folding-Bike-3-1

Mi-QiCYCLE-Electric-Folding-Bike-4-1

 

در صورت تمام شدن باتری دوچرخه اصلا نگران نباشید شما با پدال زدن مانند یک دوچرخه عادی میتوانید از گردش خود لذت ببرید .

این شرکت چینی تصدیق می کند که این محصول قابلیت اندازه گیری پارامتر های تناسب اندام را نیز دارد از جمله میزان کالری سوزانده شده بدن شما , مسافت طی شده و سرعت متوسط سفر شما .

قیمت این محصول در چین در حدود ۴۵۰ دلار است و به زودی به سراسر دنیا عرضه خواهد شد .


 

نظر خود را بنویسید

avatar