مایکروسافت تولید Surface3 را آخر سال جاری میلادی قطع میکند

مایکروسافت تولید Surface3 را آخر سال جاری میلادی قطع میکند

Surface 3 ماه مِی سال پیش به عنوان یک دستگاه ظریف و سبک رونمایی شد که قابلیت تبلت و لپتاپ را در خودش جا داده بود. خوب طبق انتظارات استقبال خوبی ازین دستگاه صورت گرفت البته نه به اندازه Surface 4 و سرفیسبوک.

اما به نظر می رسد مایکروسافت قصد رونمایی از تبلت جدیدی را داشته باشد، چرا که طبق گفته سایت ZDnet.com مایکروسافت در دسامبر سال جاری تولید سرفیس ۳ را متوقف می کند. هم اکنون هم اکثر فروشگاه ها سرفیس ۳ را با قیمتی پایین تر در حراجی گذاشته شده اند، البته خرید این دستگاه با وجود سرفیس بوک و سرفیس ۴ معقول به نظر نمی رسد. شاید هم بهتر باشد برای خرید منتظر دستگاه بعدی مایکروسافت باشیم.

ZDnet همچنین گفته که مایکروسافت احتمالا منتظر نهایی شدن تغییرات ویندوز ۱۰ است که با نام red stone 2 شناخته می شود که البته این اتفاق تا اوایل سال آینده میلادی اتفاق نمی افتد. فراموش نکنیم که مایکروسافت از سال ۲۰۱۲ با معرفی سرفیس ۱ نشان داده که همیشه می تواند نوآوری های تازه ای را داشته باشد.

Microsoft-Surface-3-8

 

توقف تولید یک دستگاه محبوب می تواند مانند ریختن بنزین روی آتش باشد که مشتریان و طرفداران این دستگاه را برای معرفی دستگاه جدید مشتاق تر می کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar