تایید نام  Galaxy Note 7 برای گلکسی نوت جدید

تایید نام Galaxy Note 7 برای گلکسی نوت جدید

دقایقی پیش اکانت تویتری leakster که بسیاری آن را در جهت اخبار موثقش می شناسند, تویتی از فردی به نام ایوان بلاس مردی که عموما درباره گوشی‌های هوشمند به اطلاعات دقیق و محرمانه‌ای دسترسی دارد منتشر کرد، که در آن تصویری از لوگوی نوت ۷ سری جدید فبلت های سامسونگ را تأیید می کرد.

 

Capture2

 

این در حالی است که طبق روال گلکسی نوت نام جدید آن باید نوت ۶ (Note 6) نامگذاری میشد. البته حرف و حدیث بر سر نام گذاری این محصول زیاد است،بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند که سامسونگ می خواهد با این کار نشان بدهد که تفاوت Note 7 با Note 5 بسیار بیشتر از تفاوت‌های معمولی معرفی دو نسل گوشی از یک خانواده وجود دارد، از سویی دیگر مهم ترین رقیب سامسونگ یعنی اپل نام آیفون ۷ را احتمالاً برای آیفون جدیدش در نظر گرفته و شاید حتی سامسونگی ها می خواستند با این نام گذاری مجموعه Note را با مجموعه S اش همگام کنند.

اگر شایعات و این اطلاعات درز کرده را باور کنیم، مشخصات گلکسی نوت ۷ سامسونگ به این شرح هست نمایشگر ۵٫۸ اینچی خمیده (Super AMOLED)، بهبود اگزینوس ۸ چیپست با ۶ گیگابایت رم قدرتمند، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکلسی با کیفیت فوق العاده فوکوس سریع و یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای حفظ هر شرایطی.

 

گلکسی نوت جدید در تاریخ دوم آگوست برابر با ۱۹ مرداد ماه معرفی می شود. تا آن زمان می توان به چنین شایعات و اخباری که از  سایت های خبرگزاری و شبکه های اجتماعی به بیرون درز می‌کنند اکتفا کرد؛ نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ به نظرتان گلکسی نوت ۷ برای قلبه با رقبای سر سخت خود به چه قابلیت هایی نیاز دارد؟

 

منبع:Phonearena


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
نادر زارع صادقی Recent comment authors
نادر زارع صادقی
مهمان
نادر زارع صادقی

این مقدار رم بالا دارد باید گفت عالی و عالی است متاسفانه حافظه داخلی گوشی را با رم اشتباه میگیرند حافظه داخلی فقط هارد گوشی است ولی رم گوشی در سرعت گوشی بسیار ارزشمند است و این گوشی اگر درست نوشته شده باشد و دارای ۶ گیگ رم باشد عالی است