شایعاتی درباره به روزرسانی جدید Whatsapp

شایعاتی درباره به روزرسانی جدید Whatsapp

بی شک محبوب ترین برنامه پیام رسان در دنیا، Whatsapp است که بیشتر بخاطر امنیتش محبوب شده و میلیون ها نفر در سراسر جهان را به هم مرتبط می سازد. اما با وجود این همه محبوبیت، روز به روز به تعداد برنامه های پیام رسان اضافه می شود که هر کدام امکانات ویژه ای به کاربران ارائه می دهند. Whatsapp هم هر از گاهی با به روزرسانی های جدید هم سعی در ارائه امکانات جدید داشته و هم سعی دارد تا اصالتش را حفظ کند.

طبق گزارشی Whatsapp در حال کار بر روی یک به روزرسان است که موجب تغییرات تازه ای در این اپ می شود. یکی از این تغییرات، امکان به اشتراک گذاری موسیقی های روی گوشی با کاربری دیگر است. حتی شنیده شده که موسیقی های مورد علاقه خود در سرویس Apple Music نیز قابل به اشتراک گذاری خواهند بود اما به شرطی که هر دو کاربر به اشتراک این سرویس موسیقی درآمده باشند. طبق عکس های لو رفته نسخه بتا، به محض اینکه این اپ به روزرسانی شود، یک Media Player در صفحه چت ظاهر می شود.

Firefox_Screenshot_2016-06-27T12-57-24.620Z

 

Firefox_Screenshot_2016-06-27T12-57-05.125Z

 

تغییر دیگر، emojiها هستند. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که از emojiها به کرات استفاده می کنید، به احتمال زیاد از این تغییر استقبال خواهید کرد. در آپدیت جدید emojiها به اندازه emojiهای IOS 10 خواهند بود. یعنی ۳ برابر بزرگتر از اندازه کنونیشان.

در رابطه با گروه های (همگانی)Public، هر کسی که لینک آن گروه خاص را داشته باشد می تواند هر محتوایی را در گروه ارسال کند. البته Admin یا مسئول گروه اگر صلاح دید، می تواند این قابلیت را از دسترس خارج کند. همچنین قابلیت Mention هم به Whatsapp اضافه شده.

همانطور که گفتیم، این به روزرسانی هنوز در مراحل اولیه است اما این تغییرات دیر یا زود کامل شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar