نظرسنجی: طرفدار کدام برند موبایل هستید؟

نظرسنجی: طرفدار کدام برند موبایل هستید؟

چند سالی است که بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ و رقابت بین کمپانی های مطرح این صنعت نزدیک و نزدیکتر شده است. گوشی های هوشمند متنوع با قابلیت هایی پیشرفته، ظاهری زیبا و البته قیمت های بالا. به این ترتیب انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب برای کاربران بسیار سخت شده است چرا که اکثر گوشی ها قابلیت هایی نزدیک دارند. اینجاست که پای برند و برندینگ به میان می آید و تفاوت ها احساس می شود.

هر کدام از کاربران گوشی های هوشمند با توجه به تجارب شخصیشان با گوشی های هوشمند مختلف، طرفدار برند خاصی هستند. اپلی ها که گوشی های آیفون را بی نقص ترین گوشی هوشمند موجود می دانند و عقیده دارند اندروید رابط کاربری جالبی ندارد، از طرفی طرفداران گوشی های اندروید که سیستم عامل باز و تنوع محصولات اندرویدی را به رخ کاربران ios می کشند. خوب اگر بدون جانب به این قضیه نگاه کنیم هر دو طرف حرفای منطقی ای برای گفتن دارند.

اپل و سامسونگ سال هاست که در پشت دوستی هایشان که برای هم قطعات تولید می کنند، رقابتی سنگینی را در بازار گوشی های هوشمند دارند. کاربران اپل محصولات این شرکت را خاص و لوکس می دانند و کاربران سامسونگ با امکانات جدید گوشی هایشان سامسونگ را سر تر می دانند. با این اوضاع احوال در چند سال اخیر برندهای دیگر هم پا به این عرصه گذاشته اند و بسیار قوی ظاهر شده اند. الجی با پرچمدار G4 اش غوغا کرد و حالا که G5 را عرضه کرده حرف های زیادی برای گفتن دارد. بی شک الجی هم یکی از بهترین های این روز هاست. سونی هم به همین ترتیب در سال های اخیر گوشی های هوشمند بی نقص و زیبایی را معرفی کرده و پای خودش را در این صنعت محکم کوبیده است. از طرفی اچ تی سی و هواوی که پرچمداران جدیدشان بسیار دلربا با امکاناتی بی نظیر هستند.

raw

هر ساله وبسایت های انگلیسی زبان نظرسنجی هایی در این رابطه انجام می دهند و طرفداران برندهای مختلف نظر خودشان را ثبت می کنند تا مشخص شود در این رقابت کدام برند طرفدار بیشتری دارد. ما هم امروز در دیجی شو تصمیم گرفتیم تا این نظر سنجی را بین کاربران فارسی زبان در وبسایت دیجی شو انجام دهیم. برای شرکت در این نظر سنجی در فرم زیر برند محبوبتان را انتحاب کنید و ثبت را بزنید. هر کاربر هم از هر دستگاه فقط یک بار می تواند رای ثبت کند. این نظر سنجی تا روز جمعه باز می باشد و پایان روز جمعه نتیجه نهایی این نظر سنجی را در قالب یک پُست در وبسایت و صفحات اجتماعی دیجی شو منتشر می کنیم.

 

زمان این نظرسنجی به پایان رسیده نتایج را می توانید در مطلب زیر ببینید.

نتایج نظرسنجی: پرطرفدارترین برند گوشی هوشمند


 

2
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
میلاد لطفیMasoud Recent comment authors
Masoud
مهمان
Masoud

key javabe nazar sanji elam mishe?