امسال شاهد گوشی با برند گوگل خواهیم بود

امسال شاهد گوشی با برند گوگل خواهیم بود

امسال شاهد گوشی با برند گوگل خواهیم بود… بر اساس گزارشاتی که یکشنبه منتشر شد، گوگل برنامه دارد تا گوشی تولید خودش را در سال میلادی جاری معرفی کند. کاربران اندرویدی ها خوشحال باشند چرا که این گوشی تماما برای گوگل است و آپدیت های اندروید برای این دستگاه زودتر از گوشی های اندرویدی دیگر می آید. این به دلیل این است که دیگر لازم نیست تولید کننده گوشی این آپدیت را بررسی و تایید کند تا برای دانلود قرار گیرد.

در بعضی از جنبه ها گوگل شبیه به اپل خواهد بود. کاربران اپل کار کردن با آیفون را لذت بخش می دانند چرا که نرم افزار آیفون با سخت افزار این گوشی یکپارچه است و تجربه ای سریع و روان را برای کاربران به ارمغان می آورد. به این ترتیب حتی اگر کاربران آیفون قابلیت های گوشی شان را از گوشی های اندرویدی کمتر ببینند در مقابل مبلغ بیشتری هم برای خرید آیفون پرداخت کنند، باز هم از گوشی خود رضایت دارند. حالا گوگل هم همین مسیر را خواهد داشت، اندرویدی که برای خودش است و گوشی هوشمندی که تولید خودش خواهد بود قطعا تجربه یک گوشی بی نظیر شاید مثل آیفون را به کاربران منتقل کند. در حال حاضر سیستم عامل باز اندروید بزرگترین سهم سیستم عامل را در بازار گوشی های هوشمند دارد.

Sundar Pichai مدیر عامل گوگل گفته که در ماه گذشته گوگل تلاش های بیشتری  را در بخش توسعه گوشی آغاز کرده است. تقریبا دو ماه پیش هم بود که مدیر عامل سابق موتورلا به گوگل پیوست تا بخش سخت افزار را بدست بگیرد.

حتی اگر قرار باشد گوگل گوشی ای به بازار عرضه کند با طراحی و تولید خودش، از این کمپانی انتظار می رود تا پشتیبانی خط نکسوس را ادامه دهد. Pichai گفت: “برنامه کار کردن با دیگر تولید کنندگان هنوز سر جایش است.”

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar