گوشی هوشمند ۴دلاری ساخت هند فردا وارد بازار می شود

گوشی هوشمند ۴دلاری ساخت هند فردا وارد بازار می شود

گوشی هوشمند Freedom 251 ساخت شرکت هندی Ringing Bells اوایل سال جاری میلادی بود که معرفی شد اما خیلی ها اعتقاد داشتند که این گوشی وارد بازار نخواهد شد. حالا مدیرعامل این شرکت اعلام کرده ۲۰۰ هزار دستگاه ازاین گوشی ساخته شده و گوشی‌های پیش‌فروش‌شده نیز از ۱۰ تیر آماده تحویل و در بازار موجود هستند. البته بیش از ۷۰ میلیون درخواست پیش خرید این گوشی در وبسایت این شرکت ثبت شده بود که بعد از این عدد پیش خرید، سایت شرکت از کار می افتد.

Ringing Bells گفته که با عرضه این گوشی ۴ دلاری تمامی اقشار حتی فقیرها هم می توانند گوشی هوشمند هندی داشته باشند. همانطور که می دانید بخش زیادی از مردم هند افراد کم درامد و فقرا هستند. مدیر عامل این شرکت گفته که تولید این گوشی ها هر کدام برای خودمان ۲٫۲۰ دلار ضرر است اما با تولید انبوه و افزایش درخواست ها قطعا سود آور خواهد شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت افزایش را دارد. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳.۲ مگاپیکسل است. سیستم عامل این گوشی هم اندروید ۵.۱ است.

عده ای اعتقاد دارند که این گوشی با این مشخصات و قیمت بسیار کم، غیر ممکن است و احتمالا از کیفیت خوبی برخوردار نیست. منتظر هستیم تا این گوشی روانه بازار شود و واقعیت ها در مورد این گوشی را بررسی کنیم.

منبع:techtimes.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar