شایعات Xperia Z6: آیا سونی تولید سری Z را متوقف کرده؟

شایعات Xperia Z6: آیا سونی تولید سری Z را متوقف کرده؟

Sony Xperia Z6 یک موضوع داغ برای بحث در اواخر سال گذشته میلادی بود. اما این روز ها دیگر حرف و حدیثی پیرامون این گوشی نیست و دلیل آن هم شایعاتی بود که گفته شد سونی تولید سری Z را متوقف کرده و نباید دیگر امیدی به معرفی Xperia Z6 داشته باشیم. کمپانی سونی خط تولید گوشی های سری Xperia X را اوایل سال جاری میلادی را اندازی کرد و اکثر ما فکر کردیم که سری X پرچمداران جدید سونی خواهد بود.

با این حال هنوز امیدهایی برای Xperia Z6 وجود دارد. بر اساس گزارش NSEAVoice، گوشی Xperia X گران قیمت است اما این گوشی پرچمدار اصلی سونی نیست. گفته شده که سونی وقفه ای کوچک در سری Z ایجاد کرده و در آینده ای نزدیک شاهد معرفی Xperia Z6  با نوآوری و ویژگی هایی خاص خواهیم بود.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، هم اکنون سونی در حال کار بر روی توسعه سری Z است و در اوایل سال آینده میلادی شاهد معرفی Xperia Z6 خواهیم بود. همچنین در شایعات گفته شده که این گوشی امکان نقش آفرینی به جای دسته پلی استیشن را خواهد داشت و با واقعیت مجازی پلی استیشن سازگار خواهد بود. اما این ها فقط حدس و گمان است و برای خبرهای قطعی در این مورد باید کمی صبور باشیم.

در این میان سایت MotoringCrunch نیز عنوان کرد که شاید سونی سری Z را از برنامه هایش خارج کرده باشد اما باورش سخت است تا زمانی که خود خود سونی این خبر را رسما اعلام نکند. قبلا نیز شایعاتی مبنی بر امکاناتی خاص برای Xperia Z6 منتشر شد بود مثل دوربینی بسیار خوب، قابلیت فورس تاچ  و … . برای اطمینان باز هم بهتر است صبور باشیم تا خبرهای قطعی در این مورد منتشر شوند.

منبع:mobipicker.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar