کاور لنز  Samsung Galaxy S7

کاور لنز Samsung Galaxy S7

آیا شما از آن دسته کسانی هستید که به گرفتن عکس های زیبا با گوشی خود اهمیت می دهید ؟ در این صورت شما دو چیز نیاز دارید: یک فلش کارامد و یک لنز قوی

داشتن یک فلش قوی با قابلیت چرخش و یک لنز مناسب لازمه ی گرفتن عکس های خاص با حالت ایده آل و زاویه ی مناسب و کیفیت بالاست .

Samsung-Galaxy-S7-Lens-Cover-Review-021

متاسفانه در حال حاضر راه حل مناسبی برای بهبود عملکرد فلش برای گوشی های هوشمند وجود ندارد و این در حالیست که کمپانی های مختلف لنزهای زیادی را برای بهبود کیفیت عکس ها به بازار عرضه می کنند .

خوشبختانه این بار شرکت سامسونگ پیش دستی کرده و قبل از شرکت های متفرقه اقدام به تولید کاور لنز هایی برای گوشی Galaxy S7 کرده است .

این کاور شامل یک قاب زیبا و لنز هایی با قابلیت زوم ۲ برابر و زوایای دید گسترده است . قیمت این محصول در حدود ۱۵۰ دلار است .

لازم است بدانید که هدف سامسونگ از ساخت این لنز ها صرفا بالا بردن کیفیت عکس ها نبوده و می خواهد سطحی بالاتر از آزادی برای خلق تصاویر خلاقانه را به شما بدهد .

 

نحوه اتصال لنز ها به دستگاه :

نحوه اتصال این کاور ها ساده است , قاب مورد نظر کمی ضخیم تر از سایر قاب های موجود برای این گوشی است . جنس این قاب از بهترین مواد تهیه شده و پوشش مخملی داخل آن گوشی شما را در برابر هرگونه خط و خش محافظت می کند . چهار گوشه گوشی شما نیز توسط این قاب در برابر ضربه ایمن می شود .

Samsung-Galaxy-S7-Lens-Cover-Review-022-end1

 

گوشی خود را درون قاب قرار داده و سپس لنز مورد نظر را با پیچاندن در جای خود قرار دهید , تنها نکته نا امید کننده در مورد این لنز فقدان مکانیزم قفل و هشدار برای مطلع ساختن شما از وضعیت قرار گیری لنز و ایمن بودن آن است .

این لنز ها دارای طراحی بسیار زیباست و از جنس آلومینیوم ساخته شده است همچنین شما برای حمل آنها میتوانید از جعبه های پلاستیکی نگه دارنده موجود که لنزها در هنگام خرید در آن قرار داشتند استفاده کنید زیرا این لنزها در برابر ضربه و افتادن آسیب پذیرند .

 


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar