مشخصات فنی مدل های مختلف Mi Note 2 شیائومی فاش شد

مشخصات فنی مدل های مختلف Mi Note 2 شیائومی فاش شد

انتظار می رود که تا قبل از پایان سال رونمایی شود، با توجه به اطلاعات منتشر شده در روز پنجشنبه در برخی از وبلاگ هایی چینی در مورد تلفن هوشمند Mi Note 2 این گوشی به برخی از ویژگی های جدید و سخت افزاری بسیار جالبی مجهز شده است.

به عنوان مثال Mi Note 2 به تکنوژی Force Touch مجهز شده است، همان قابلیتی که اپل آن را ۳D Touch نام گذاری کرده است که کاربر در صورت لمس آهسته و یا محکم قابلیت های ویژه و خاصی را با گوشی خود برقرار می کند.

تلفن هوشمند شیائومی انتظار می رود به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی معمولی(بدون نمایشگر خمیده) با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و در مدل دیگر یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با صفحه نمایش لبه خمیده با رزولیشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ را عرضه شود.

شیائومی این تلفن هوشمند در قالب ۳ مدل عرضه می کند و خریدارن می توانند از میان مدل هایی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کنند ، و همچنین مدل نمایشگر خمیده با رزولوشن ۲K نیز به همراه رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

مضاف بر این ها، هر دو مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل خمیده با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی  مجهز به دوربینی دوگانه در پشت هستند و هر دو دوربین نیز به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز هستند. هچنین در مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که مدل پایه ی این گوش به حساب می آید از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است . نا گفته نماند که تمامی مدل ها مجهز به سنسور اثر انگشت هستند که در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

گفته می شود تمامی مدل های ارائه شده از Mi Note 2 به یکی از چیپست های اسنپدراگون ۸۲۰ و یا اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز هستندو از NFC هم پشتیبانی می شوند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای هر ۳ مدل در نظر گرفته شده است که از تکنولوژی Quick Charge 3 برخوردار است و به کاربران این اجازه رو می دهد که تلفن هوشمند خود را سه یا چهار برابر سریع تر از گوشی های فعلی شیائومی شارژ کنند.

قیمت هایی که برای Mi Note 2 در نظر گرفته شده است ، انتظار می رود که برای مدل پایه ( ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) Mi Note 2 قیمتی معادل ۳۷۶ دلار آمریکا خواهد داشت و این قیمت برای مدل ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به ۴۵۱ دلار می رسد همچنین در مدل سوم صفحه نمایش دارای لبه خمیده (۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت) هم قیمتی برابر ۵۲۶ دلار در نظر گرفته شده است .اگر این قیمت ها حقیقت داشته باشد گران ترین گوشی شیائومی تا به امروز را این گوش در بر می گیرد. (در مدل صفحه ی خمیده)

 

منبع:Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar