نتایج نظرسنجی: پرطرفدارترین برند گوشی هوشمند

نتایج نظرسنجی: پرطرفدارترین برند گوشی هوشمند

چند سالی است که بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ و رقابت بین کمپانی های مطرح این صنعت نزدیک و نزدیکتر شده است. گوشی های هوشمند متنوع با قابلیت هایی پیشرفته، ظاهری زیبا و البته قیمت های بالا. به این ترتیب انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب برای کاربران بسیار سخت شده است چرا که اکثر گوشی ها قابلیت هایی نزدیک دارند. اینجاست که پای برند و برندینگ به میان می آید و تفاوت ها احساس می شود.

هر کدام از کاربران گوشی های هوشمند با توجه به تجارب شخصیشان با گوشی های هوشمند مختلف، طرفدار برند خاصی هستند. سال هاست که وبسایت های انگلیسی زبان نظرسنجی هایی در این رابطه انجام می دهند و طرفداران برندهای مختلف نظر خودشان را ثبت می کنند تا مشخص شود در این رقابت کدام برند طرفدار بیشتری دارد. ما هم دوشنبه ۷ تیر ماه در دیجی شو، نظرسنجی بر روی وبسایت گذاشتیم و از شما عزیزان خواستیم نظراتتان را ثبت کنید. همچنین وعده داده بودیم روز جمعه نتایج این نظرسنجی را بر روی وبسایت بگذاریم.

خوب برای اینکه این نتایج شفاف باشد از صفحه مدیریت نظرسنجی اسکرین شات گرفتیم و برای شما در این پست قرار دادیم. از تک تک عزیزانی که در این نظرسنجی شرکت کردند کمال تشکر را داریم. در کل ۲۲۵ رای ثبت شد که طرفداران اپل با ۳۴٫۷% بیشترین رای را ثبت کردند و سامسونگ و الجی نیز با ۱۶% دومین برند پرطرفدار در گوشی های هوشمند انتخاب شدند.

votes


نظر خود را بنویسید

avatar