آموزش ضبط مکالمه تصویری در اسکایپ

آموزش ضبط مکالمه تصویری در اسکایپ

این روز‌ها برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نرم افزارهای زیادی وجود دارد که محبوب‌ترین آن اسکایپ می‌باشد.
اسکایپ یکی‌ از قدیمی‌‌ترین سرویس‌های پیام صوتی تصویری است که در حال حاضر نه تنها بیشترین طرفدار را دارد بلکه در مراکز دولتی همانند خبر گزاری ها برای برقراری تماس زندهٔ تصویری  از اسکایپ استفاده میکنند.
در ساله ۲۰۱۱ شرکت بزرگ مایکروسافت اسکایپ را خرید و از آن‌ زمان آپدیت‌های بسیاری به این نرم افزار اضافه شد و محبوبیت خود را حفظ کرد.بسیاری از این نرم افزار برای تشکیل کلاسهای گروهی نیز استفاده میکنند .
اما شاید بسیاری بخواهند تماس‌های خود را ذخیره کنند تا دوباره آنها را تماشا کنند،برای این کار نرم افزارهایی برای سیستم‌های ویندوز و مک وجود دارد که کار کردن با آنها نیز بسیار ساده است و می‌توان تماس‌های خود را به راحتی‌ ضبط کرد.
در این پست قصد داریم این نرم افزارها را همراه با آموزش به شما نشان دهیم.


Free Video Call Recorder
نرم افزاری رایگان که برای سیستم عمل ویندوز(Xp,Vista,7,8,10) است و با آن میتوانید تماشای خود را ضبط و ذخیره کنید.
√برای اینکار ابتدا باید نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
download
free-video-call-recorder-download-720x720
√سپس نرم افزار را باز کنید.در منوی استارت خود خواهید دید یک اپلیکیشن جدید به اسم Free Skype Video Call Recorder اضافه شده است، بر روی آن‌ کلیک کنید تا نرم افزار باز شود و همچنین اگر اسکایپ باز است آن‌ را ببندید.
مشاهده خواهید کرد نرم افزار اسکایپ به همراه ضبط کنند تصویری آن‌ فعال شده است و میتوانید بر روی رکورد کلیک کنید تا شروع به ضبط کند.

skype-recording-working-windows-720x720

√در نهایت برای ذخیرهٔ ضبط خود باید بر روی دکمهٔ استاپ‌ کلیک کنید تا ضبط متوقف شود،در این هنگام نرم افزار از شما سوال می‌کند که فایل مورد را کجا ذخیره کند،آدرسی که می‌خواهید فایل در آن‌ ذخیره شود مثلا بر روی دسکتاپ را بدهید،سپس خواهید دید فایل ویدئویی شکل گرفته است که اگر بر روی کلیک کنید تا باز شود میتوانید مکالمه تصویری خود که ضبط کردید را ببینید.

skype-recording-videos-720x720


Ecamm Call Recorder
نرم افزاری برای سیستم عامل مک که کارایی بسیار فوق‌العاده‌‌ای دارد و میان کاربران مک از محبوبیت قابل قبولی برخوردار است اما متاسفانه نسخهٔ رایگان این نرم افزار وجود ندارد،تنها میشود چند روزی از نسخهٔ رایگان آن‌ استفاده کرد و بعد غیر فعال میشود.
قیمت این نرم افزار ۳۰ $ می‌باشد.با آموزش این نرم افزار همراه باشید:

از روی لینک زیر به سایت نرم افزار بروید و طبق عکس نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
download

skype call
سپس پیغام نصب ورژن دمو را دریافت خواهید کرد که بر روی گزینهٔ Instal کلیک کنید:

skype

در قسمت بعد اسکایپ را باز کنید و بر روی گزینهٔ Record کلیک کنید:

Skype

در نهایت هنگامی که بر روی گزینهٔ Stop کلیک کنید فایل ویدئوی شما در مکانی که می‌خواهید ذخیره میشود.


برای مک بوک گزینهٔ رایگان دیگری وجود دارد به اسمQuick Time Player اما متاسفانه این برنامه قادر است تنها از اسکرین فیلم برداری کند و فقط از میکروفنِ شما پشتیبانی‌ می‌کند در نتیجه صدای طرف مقابل ضبط نمی‌شود.
quick time player

برنامه‌های بسیاری برای ضبط تصویر وجود دارند اما این دو نرم افزار در ویندوز و مک از بهترین برنامه هایی هستن که برای ضبط اسکایپ استفاده میشوند.

منبع:Digitaltrends.com


نظر خود را بنویسید

avatar