هواوی ۲۱ تیر از Honor 8 پرده برداری می کند

هواوی ۲۱ تیر از Honor 8 پرده برداری می کند

huawei

یکی از مدیران ارشد اجرایی هواوی از رونمایی Honor 8 در تاریخ ۱۱ جولای (۲۱ تیر) خبر داد. در ماه های اخیر شایعات پیرامون این گوشی بسیار بود و خیلی از شایعات خبر از رونمایی این گوشی در تاریخ ۵ جولای خبر داده بودند.

آقای Zhao George یکی از رئسای هواوی عکسی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که مهر تاییدی بر تاریخ ۲۱ تیر برای رونمایی آنر ۸ بود. رونمایی این گوشی در شانگهای چین در مراسمی ساعت ۶٫۳۰ به وقتی محلی شانگهای رونمایی می شود.

انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل معرفی شود. احتمالا آنر ۸ با پردازشگر Kirin 955 یا ۹۵۰ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و رم ۳ یا ۴ گیگابایتی باشد. پیش بینی شده آنر ۸ دارای دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با فلش ال ادی دی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز باشد.

آنر ۸ احتمالا با ظرفیت های ۳۲/۶۴/۱۲ گیگابایتی و اندروید ۶ مارشمالو عرضه شود که از درگاه microSD برای ارتقا حافظه نیز بهره ببرد. باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی پیش بینی می شود.

حسگر اثر انگشت هم که این روزها به قابلیتی معمولی برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. در آنر ۸ انتظار این قابلیت را نیز داریم. این گوشی احتمالا در سایز ۷٫۴۵x71x145.5 میلیمتر و وزنی ۱۵۳ گرمی داشته باشد.

پیش بینی می شود در زمان رونمایی هواوی قیمت حدودی ۳۰۰ دلاری را برای این گوشی خواهد گذاشت.

به گزارش IDC هواوی پس از سامسونگ و اپل، سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است و بزرگترین بازار فروش این گوشی کشور چین است.

منبع:techtimes.com


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar