چند ترفند ساده برای آیفون

چند ترفند ساده برای آیفون

ios جدید آپدیت‌های فراوانی‌ دارد اما بسیاری از کاربرد‌های آن‌ بی‌ خبرند.در این ورژن شما میتوانید عکس زنده یا به اصطلاح Photo Live بگیرید،بر روی نت‌های خود قفل بگذارید،عکس‌های خود را پنهان کنید و…

در اینجا می‌خواهیم چند ترفند ساده را به شما آموزش دهیم که در جدید‌ترین محصول میتوانید به کار ببرید.

سیری:شما میتوانید بدون لمس گوشی سیری را فعال کنید.برای فعال کردن آن‌ به بخش تنظیمات رفته سپس تنظیمات سیری را باز کنید،در انتها به قسمت Siri and toggle بروید، در اینجا باید ۳ مرتبه بگوئید Hey Siri.آیفون از دفعات بعدی صدای شما را تشخیص میدهد و میتوانید با گفتن Hey Siri آن‌ را فعال کنید.

iphone siri


ذخیرهٔ باتری:برای ذخیرهٔ بهتر باتری به قسمت تنظیمات رفته سپس تنظیمات باتری را پیدا کنید در انتها گزینه low power mode را می‌بینید ،آن‌ را فعال کنید.

power mode iphone se


Live Photo:عکس برداری که عکس به صورت یک ویدیو ۲ ثانیه‌ای ضبط میشود که با فشردن بر روی عکس همانند ویدیو حرکت می‌کند, برای این کار باید دوربین را فعال کنید، سپس دایره زرد رنگ بالای دوربین را فعال کنید.

iphone live photo


حالت نور شبانه:برای اینکه نور صفحهٔ نمایش به چشم در هنگام کار با گوشی در شب آسیب نرساند اپل یک گزینه در تنظیمات اضافه کرده که صفحه به حالت آبی‌ در میاورد و برای فعال کردن آن‌ باید به قسمت تنظیمات رفته سپس به قسمت Display&Brightness رفته سپس قسمت Night Shift و در انتها میتوانید زمان بندی کنید که چه مقدار فعال باشد.

night shift


قفل کردن نوت ها:میتوانید با رفتن به قسمت تنظیمات سپس قسمت نت و در انتها با فعال کردن گزینهٔ پسورد قفل بر روی نت بگذارید ، همچنین میتوانید با تاچ آی‌ دی نیز قفل را باز کنید.

note password


مخفی‌ کردن عکس ها:میتوانید با نگاه داشتن انگشت بر روی یک یا چند عکس در گزینه‌ هایی که باز میشوند گزینهٔ Hide را انتخاب کنید که باعث پنهان شدن عکس هایی که انتخاب کردید میشود.برای نمایش دوبارهٔ آنها همان مراحل قبلی‌ را بروید با این تفاوت که بر روی گزینهٔ Share کلیک کنید.

hide-photos-780x4631


پاک کردن سریع نوشته ها:شما میتوانید با تکان دادن سریع گوشی یا به اصطلاح shake کردن گوشی نوشته‌های خود را به سرعت پاک کنید.

iOS-7-Shake-to-undo-typing

منبع:Digitaltrends.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar