برای بازیکن روی جلد فیفا، رای دهید!

برای بازیکن روی جلد فیفا، رای دهید!

بازی فیفا هر ساله منتشر می شود و برای ۴ سال، از لیونل مسی، مهاجم تیم آرژانتین و بارسلونا بر روی جلد استفاده کرد. اما امسال به دنبال تغییرات گسترده در فیفا۱۷، شما می توانید با رای دادن، بازیکن روی جلد فیفای امسال را انتخاب کنید. این بازیکنان شامل آنتونی مارشیال از منچستر یونایتد، ادن هازار از چلسی، جیمز رودریگز از رئال مادرید و مارکو رویس از بروسیا دورتموند هستند.

علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت رسمی EA، اقدام به رای دادن به بازیکن مورد نظر خود کنند. وقتی به بازیکنی رای دادید، می توانید با به اشتراک گذاری رای خود در توییتر، حق رای جدیدی کسب کنید و دوباره به آن بازیکن رای دهید.

تهیه‌کننده ارشد EA Sports، نیک چانون، گفت:

“جیمز، مارشیال، هازار و رویس، فوتبال هجومی را القا می‌کنند که دقیقا همان فوتبال نوآورانه‌ای است که هواداران در FIFA 17 انتظارش را می‌کشند. ما از دیدن طرفداران در کنار بازیکنان محبوبشان و دیدن شخصی که آن ها او را برای حضور روی جلد FIFA 17 انتخاب می‌کنند تا آن فوتبالیست این عنوان و فرانچایز را در سراسر دنیا معرفی کند، هیجان زده‌ ایم.”

این رای گیری تا اواخر تیرماه ادامه دارد و نتیجه آن در پایان ماه ژوئیه(ماه جاری) اعلام می شود.

عنوان FIFA 17 در ۲۷ سپتامبر (مصادف با ششم مهر) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نسل هفتم این بازی شامل تمام قابلیت‌های جدید این نسخه نمی‌شود و همچنین از بخش داستانی این بازی بی‌بهره خواهد ماند.

EA درباره کمبود رای‌گیری‌ها برای دیگر بازی های EA Sports در سال جاری گفت:

“با وجود رای‌گیری برای FIFA 17، ما تصمیم گرفتیم تا از درگیری اذهان برای گرفتن یک تصمیم بزرگ دیگر جلوگیری کنیم. به‌همین خاطر تصمیم گرفتیم فشار را از روی مردم برداریم و برای عناوین دیگر خودمان شخصی را انتخاب کنیم.”

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar