بررسی‌ HTC Desire 530

بررسی‌ HTC Desire 530

یکی‌ از محصولات جدید HTC , دیزایر۵۳۰ است که در فوریهٔ ۲۰۱۶ وارد بازار شده است.این گوشی به دلیل قیمت پایین و عملکرد خوب باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند.این گوشی دارای صفحهٔ نمایش ۵ اینچ،دوربین ۸ مگا پیکسل و باتری ۲۲۰۰ میلی‌ امپ می‌باشد.پردازندهٔ این محصول ۴ هسته‌ای ۱.۱ گیگا هرتز و رم ۱.۵ گیگ می‌باشد.

htc

HTC Desire 530  بسیار خوش دست است.اندازهٔ این محصول با وجود صفحهٔ ۵ اینچ بسیار خوش فرم طراحی شده است.بر روی صفحه در قسمت بالائی خروجی‌ اسپیکر و دوربین جلو را می‌بینید و در قسمت پائینی لوگو اچ‌تی‌سی را می‌بینید.بر روی لبه پایینی قسمت خروجی‌ Usb و همچنین جًک ۳.۵ میلی‌ متری هدفون قرار گرفته است.در گوشهٔ چپ جایگاه سیم کارت و مموری کارت قرار گرفته است.

htc desire 530
رنگ بندی این محصول نیز بسیار متنوع و زیبا میباشند که در ۴ رنگ سرمه‌ای،مشکی‌،سفید و قرمز تولید شده اند که با یک طرحی که سادگی‌ آن‌ را گرفته زیباتر شده است.
desire 530صفحهٔ نمایش ۵ اینچ آن‌ سوپر ال‌سی‌دی می‌باشد که رزلوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ را نشان میدهد.تنها مشکلی‌ که صفحهٔ نمایش آن‌ دارد این است که باید گوشی را به صورت مستقیم به سمت چشم بگیرید تا روشنایی کامل داشته باشد در غیر این صورت مقدار کمی‌ تاریک به نظر می‌رسد.

htc desire 530

همچنین اندروید ۶.۰۱ به نام اندروید مارشمالو نیز بر روی آن‌ قابل نصب است که اندروید ۷ پیش بینی‌ میشود زمانی‌ که رونمائی شد بر روی این گوشی نصب شود.

desire 530
desire 530

منبع:TechRadar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar