شروع مسابقات ESL Cologne 2016

شروع مسابقات ESL Cologne 2016

مثل سالهای گذشته امسال هم مسابقات ESL One Cologne 2016 برگزار میشود. این مسابقات در شهر کلن آلمان برگزار میشود و ۱۶ تیم در آن‌ حضور دارند.بازی کانتر یکی‌ از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک خودش است که با آپدیت‌ ای که در سال ۲۰۱۲ داد این محبوبیت را حفظ کرد.هم اکنون کانتر گلوبال آفنسیو یکی‌ از محبوب‌ترین‌ها است و میتوانید آن‌ را در استیم به صورت آنلاین بازی کنید.

esl

این روزها بازیهای آنلاین از محبوبیت خاصی‌ برخوردار است که جوایزی برای شرکت کنند‌ه های مسابقه نیز در نظر گرفته اند مانند ESL One Cologne  که یکی‌ از بهترین و پر طرفدار‌ترین مسابقات هست که مردم به صورت تماشاگر نیز میتوانند با خرید بلیت در آن‌ حضور پیدا کنند.

esl

جایزه این مسابقه ۱ میلیون دلار می‌باشد که یک تیم از ۱۶ تیم شرکت کنند برنده آن‌ خواهد شد.این مسابقه از  ۱۵ تیر آغاز شده و تا ۲۰ تیر ادامه می‌یابد.

esl

همچنین میتوانید در این سایت ESL Cologne  یا از طریق استیم این مسابقات را به صورت آنلاین تماشا کنید.برای بینندگان این مسابقه نیز جوایزی در نظر گرفته شده است،با دیدن مسابقه اسکین هایی برای جایزه به عنوان سوغاتی دریافت می‌کنید،همچنین مسابقه پیش بینی‌ بازیها وجود دارد که در پایان جوایزی نیز برای آن‌ در نظر گرفته شده است.

esl

esl


 

نظر خود را بنویسید

avatar