معرفی برترین گوشیها از نظر سرعت حسگر اثر انگشت

معرفی برترین گوشیها از نظر سرعت حسگر اثر انگشت

برای افرادی کم طاقتی مثل من گوشی هایی با سرعت و دقت بالا بسیار با اهمیت هستند مخصوصا هنگامی که نیاز هست تا گوشی به سرعت آنلاک شود. حسگر اثر انگشت این روز ها به یک استاندارد برای پرچمداران گوشی های هوشمند و حتی گوشی های میان رده تبدیل شده است. باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت کار را بسیار راحت تر کرده نسبت به زمانی که مجبور به وارد کردن پسورد های طولانی و عذاب آور بودیم.

وقتی صحبت از حسگر اثر انگشت می شود، گوشی هایی که در این مورد دقیق و سریع عمل نمی کنند آزار دهنده هستند و کاربران ترجیح می دهند از آنها استفاده نکنند تا اینکه هر بار برای باز کردن قفل گوشی وقتشان تلف و اعصابشان خورد شود.

امروز قصد معرفی با دقت ترین و پر سرعت ترین گوشی ها از نظر حسگر اثر انگشت را داریم. با دیجی شو همراه باشید.

 

 

Nextbit Robin

این گوشی که احتمالا حتی اسم آن به گوشتان نخورده باشد، بازار هدف خاصی را در نظر گرفته است. Nextbit Robin ظاهری خاص و رنگبندی غیر معمول دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی آنقدری با سرعت است که با یک ضربه بر روی حسگر، گوشی آنلاک می شود.

digisho


Sony Xperia X

این گوشی هم مانند Nextbit Robin در حسگر اثر انگشت عالی عمل می کند. باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت در ایکسپریا ایکس سرعتی لحظه ای دارد. جایگیری حسگر اثر انگشت برای افراد راست دست بسیار عالیست. تنها مشکلی که گریبان گیر فروش این گوشی شده است این است که گوشی های سونی در آمریکا فاقد اثر انگشت هستند. در واقع گوشی هایی که سونی برای استفاده در آمریکا تولید می کند حسگر اثر انگشت ندارند. سونی در مورد چرایی حذف این قابلیت جواب شفافی نداده است.

 sony_xperia_x_series


Google Nexus 6P

این گوشی همه را شگفت زده کرده است از قیمت مناسب گرفته تا امکانات عالی اش. بدنه فلزی اش هم که بسیار زیباست و حس خوبی را منتقل می کند. از همه اینها بگذریم حسگر اثر انگشت در این گوشی جدا با سرعت و دقیق است.

nexus-6p


Huawei P9

این گوشی هم مانند Nexus 6P هم قیمت مناسبی دارد هم امکاناتی عالی. حسگر اثر انگشت این گوشی هم بسیار با دقت و سرع عمل می کند.

huawei-p9-all-1476x984


Apple iPhone 6S, 6S Plus, SE

اپل اولین کمپانی بود که با عرضه آیفون ۵اس قابلیت حسگر اثر انگشت را همه گیر و محبوب کرد. حسگر اثر انگشت این گوشی روی دکمه هوم قرار گرفته که در آیفون های جدید شاهد پیشرفت بسیار زیادی در حسگر اثر انگشت گوشی های اپل بودیم. حسگری دقیق و سریع به طوری که خیلی از کاربران گله دارند که تنها با فشردن لحظه ای دکمه هوم برای مشاهده لاک اسکرین قفل صفحه باز می شود.

digisho

منبع:cnet.com


1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
یکی Recent comment authors
یکی
مهمان
یکی

به نظرم جای ال جی v10 تو لیستتون خالی بود