عکس های جدیدی از ساعت های هوشمند گوگل منتشر شد

عکس های جدیدی از ساعت های هوشمند گوگل منتشر شد

چندی پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد ساعت هوشمند خود را به نام Nexus عرضه کند. حال عکس هایی از این ساعت های احتمالی هم منتشر شده. پس همراه ما باشید.

یک منبع ناشناس یک سری اطلاعات درباره ساعت های هوشمند گوگل را در اختیار Android Police قرار داده و این سایت از روی اطلاعات فاش شده، تصاویر این ساعت را طراحی کرده. Android Police از طرح های خود اطمینان کامل دارد اما گفته ساعت های هوشمند گوگل هنوز در مرحله اولیه ساخت هستند و به احتمال زیاد محصول نهایی با این عکس ها تفاوت زیادی خواهد داشت.

 

nexus smartwatch

 

همان ظور که از عکس ها مشخص است، هر دو ساعت طراحی ساده ای دارند اما ساعت بزرگتر که Angelfish نام دارد، دو دکمه بیشتر از ساعت کوچکتر دارد. هنوز مشخص نیست این دو دکمه اضافه چه کاری انجام می دهند. شاید برای باز کردن Settings یا یک App باشد. ساعت کوچکتر که نام فعلیش Swordfish است، طراحی شبیه به دوست بزرگترش دارد اما نسبت به آن کوچکتر بوده و فقط صاحب یک دکمه است. از طراحی ظاهری Swordfish می توان حدس زد که این ساعت بیشتر برای کارهای ورزشی طراحی شده.

در مورد پس زمینه ساعت ها هم، این تصاویر حاکی از این امر هستند که کاربران می توانند پس زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کنند. ساعت بزرگتر (Angelfish)، به ۸ قسمت تقسیم می شود و کاربران می توانند به دلخواه خود این ۸ قسمت را برای نشان دادن اطلاعات دلخواه تقسیم بندی کنند. اطلاعاتی مانند تقویم، ایمیل و …! اما ساعت کوچکتر یا همان Swordfish فقط به ۴ قسمت مختلف تقسیم می شود.

این تصاویر اطلاعات دیگری مثل ضخامت ساعت ها را در اختیار ما نمی گذارند. می توان حدس زد که Angelfish ضخیم تر است چون هم GPS دارد و هم می تواند به شبکه LTE متصل شود.

علاوه بر این ساعت ها، احتمال می رود که گوگل در آینده گوشی هایی به بازار عرضه خواهد کرد که توسط HTC ساخته شده اند. ساعت و گوشی جدید گوگل احتمالا از ساختار بسیار مشابهی استفاده خواهند کرد و کار هوشمندانه ای خواهد بود اگر گوگل، ساعت و گوشی را با هم عرضه کند. حالا یا به صورت یک باندل یا به صورت جداگانه.


 

نظر خود را بنویسید

avatar