عکس های جدید از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (۲۲ تیر)

عکس های جدید از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (۲۲ تیر)

در چند روز اخیر شاهد شایعات و اخبار زیادی از آیفون های جدید اپل که شهریور ماه رونمایی می شوند بودیم. امروز صبح هم وبسایت NWE تصاویری از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر کرد که در آیفون ۷ پلاس دوربین دوگانه نیز مشاهده می شود.

تصویر منتشر شده از آیفون ۷ از بدنه پشتی دستگاه است که طبق شایعاتی که قبلا هم دیده بودیم به جز بزرگتر شدن لنز دوربین و تغییر در خطوط آنتن تغییر دیگری مشخص نیست.

آیفون

 

اما در آیفون ۷ پلاس تغییرات جدیدی مشاهده می شود. طبق تصاویری که از آیفون ۷ پلاس مشاهده می شود خبری از دکمه سایلنت که همیشه بالای دکمه ولوم قرار داشت نیست. کمی عجیب به نظر می رسد.

همچنین در پایین بدنه پشتی آیفون ۷ پلاس سه حفره میبینیم که احتمالا باید منتظر Smart Connector در آیفون ۷پلاس باشیم. Smart Connector را قبلا در آیپد پرو نیز دیده بودیم که به وسیه آن می توان وسایل جانبی مثل کیبرد را به دستگاه متصل کرد.

آیفون

 

تصاویر منتشر شده قسمت زیرین دستگاه را پوشش ندادند و هنوز حذف پورت ۳٫۵ میلیمتری از آیفون های بعدی قطعی نیست. حداقل باید بگوییم هنوز امیدوار هستیم که جک ۳٫۵ میلیمتری حذف نشده باشد. اما تصویری جلویی آیفون ۷ پلاس گویای این است که دکمه هوم مانند قدیم می باشد و تبدیل به دکمه لمسی نشده است. هرچند که زاویه عکس طوری است که جزئیات دکمه هوم خیلی مشخص نیست.

آیفون

منبع: macrumors.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar