مایکروسافت و سیستم مبادله‌ای برای خرید کنسول جدیدش

مایکروسافت و سیستم مبادله‌ای برای خرید کنسول جدیدش

در صورتی که اخبار کنفرانس E3  را دنبال کرده باشید، به خوبی می‌دانید که مایکروسافت در این کنفرانس خبر تولید یک کنسول Xbox قدرتمندتر را با اسم  Project Scorpio را تأیید کرد. برای کسانی که منتظر خبر های دسته اول این کنسول هستند باید گفت هیچ بازی مخصوصی برای Project Scorpio توسعه داده نشده و در واقع بازی‌های ارایه‌شده برای این کنسول با کنسول‌ Xbox One  یکی هستند.

به‌هرحال زمان ارایه‌ی Xbox جدید درست در همان بازه‌ای صورت می گیرد که همه ما کاملا مطمئنیم که خیلی از گیمرها به فکر ارتقای کنسول‌های خود می‌افتند. خبر خوب این است که اگر شما راغب نیستید چند صد دلاری خرج کنید، دیو مک‌کارتی، نماینده‌ی مایکروسافت، تایید کرده مشغول برنامه‌ریزی تجاری برای همکاری با خرده‌فرو‌ش‌هایی هستند که با اجرای برنامه‌های تجاری مبادله‌ی کنسول، قیمت برای مشتری را کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر کند.

البته مک کارتی از برنامه های تجاری جدیدش با شریکانش خبر داده، اما معلوم نیست که  این اقدامات عملی می شود ولی طبق گفته های این نماینده ی مایکروسافت خرید Project Scorpio با توجه به این اقدامات مشابه راحت تر و با صرفه تر صورت می گیرد.

در مورد زمان عرضه ی این محصول  هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده ، اما به نظر می رسد که مایکروسافت برای تعطیلات سال میلادی برنامه ریزی کرده است و این به معنی است که زمان زیادی برای معرفی این محصول مانده است.

گفتنی است که در این میان X box One S در اصل یک نسخه ی باریک شده از   box One  X است.

منبع:Ubergizmo


 

نظر خود را بنویسید

avatar