معرفی و دانلود بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۶ (ویندوز)

معرفی و دانلود بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۶ (ویندوز)

همانطور که می دانید اینترنت فضای خطرناکی هست. اگر بدون آنتی ویروس با کامپیوتر در اینترنت گشت و گذار کنید قطعا مشکلات زیادی گریبان گیر شما خواهد شد. ویروس هایی به جان کامپیوتر شما می افتند که گاهی عکس های خاطرانگیز و اطلاعات کاری شما را برای همیشه از بین می برند.

اما جای نگرانی نیست این روزها آنتی ویروس هایی هستند که با پرداخت هزینه ای سالیانه می توانید از آنها استفاده کنید. از طرفی آنتی ویروس های رایگان هم وجود دارند که تمامی امکانات آنتی ویروس های پولی را نمی دهند اما به خوبی از دستگاه شما محافظت می کنند.

امروز در دیجی شو قصد داریم بهترین آنتی ویروس های رایگان را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. لینک دانلود هر آنتی ویروس در پایان معرفی آن قرار دارد.


 

۱- آنتی ویروس رایگان Avira

اویرا

“پر سرعت، کاربر پسند، ساده و موثر” توصیفی از آنتی ویروس اویرا  در یک جمله است.

اویرا در بیش از ۴۷۷ میلیون دستگاه نصب شده است. همین آمار نشان دهنده محوببیت اویرا است. محیط کاربری اویرا ساده است و با پیغام های زیاد شما را آزار نمی دهد. اویرا به همراه “بیت دیفندر” و “کسپراسکای” در آزمون تشخیص نرم افزار های مخرب توانسته اند نمره ۱۰۰ را کسب کنند.

همچنین اویرا برای مرورگر اکستنشنی دارد که از سایت هایی که شما را آنلاین ردیابی می کنند جلوگیری میکند.

تمامی این مزیت ها باعث شده که اویرا محبوبترین آنتی ویروس رایگان شناخته شود.

dl


۲- نسخه رایگان آنتی ویروس bitdefender 

bitdifender

بعضی آنتی ویروس ها پی در پی به شما پیغام می دهند و  از شما می خواهند تا آپدیت های جدید را دریافت کنید یا از شما برای پاک کردن ویروس های پیدا شده دائما سوال می کنند. خیالتان راحت باشد بیت دیفند از این دسته آنتی ویروس ها نیست. بیت دیفندر به خوبی کارش را انجام می دهد و مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند مگر جاهایی که لازم باشد تا به شما پیغام دهد.

بیت دیفند آنتی ویروسی سبک و روان است و سرعت کامپیوتر شما را پایین نمی آورد.

dl


۳-آنتی ویروس رایگان AVG

avg

AVG سالهاست که در بین برترین آنتی ویروس ها قرار دارد. پیشخوان این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند است همچنین ابزار هوشمندی دارد که این امکان را به شما می دهد از طریق موبایلتان کامپیوتر خود را اسکن کنید. نسخه پولی این AVG امکانات اضافه ای مانند فایروال و کدگذاری داده ها را می دهد اما نسخه رایگان این نرم افزار هم کار شما را راه می اندازد.

dl


۴- آنتی ویروس رایگان Avast

avast

Avast یکی از بهترین هاست. این نرم افزار از کامپیوتر شما در مقابل ویروس ها و بد افزار ها بخوبی محافظت می کند و ضعف های شبکه خانگی شما را به شما گوشزد می کند. در کنار این قابلیت ها Avas ویژگی ای دارد که می تواند پسورد های شما را مدیریت کند و شما را در محیطی امن برای دسترسی ساده و ایمن قرار دهد.

dl

 

منبع: techradar.com


 

2
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
محسنمحمود Recent comment authors
محمود
مهمان
محمود

من avast internet security version.12دانلود کردم الان ۲ هفته گذشته پول میخواد و پیام میده
از همین سایتای ایرانی دانلود کردم فکر کنم mihandownload
حالا چ باید کرد؟

محسن
مهمان
محسن

کراک آن را دانلود کنید خب :دی