بازیکنان هنوز دوست دارند Watch Dogs 2 را تجربه کنند

بازیکنان هنوز دوست دارند Watch Dogs 2 را تجربه کنند

نسخه اول Watch Dogs یکی از هایپ شده ترین بازی های یوبیسافت بود. بازی که از آن به عنوان رقیب GTA نام برده می شد. اما زمانی که عرضه شد، اصلا انتظار هواداران را برآورده نکرده و باعث به وجود آمدن نوعی بی اعتمادی نسبت به یوبیسافت شد. حال که نسخه دوم این بازی در E3 معرفی شد و تریلرهایی از آن به نمایش درآمد، یوبیسافت ادعا کرده که از اشتبهات گذشته درس گرفته و می خواهد بازی دوم را قوی تر بسازد. همچنین معتقد است که ۸۰% از کسانی که نسخه اول بازی را تجربه کرده اند، می خواهند نسخه دوم بازی را هم تجربه کنند.

آلن کُر از یوبی‌سافت، درمورد Watch Dogs 2 به MCV UK گفته است:
“ما چیزهایی که طرفداران‌مان گفته‌اند را شنیده‌ایم و فکر می‌کنیم  همه‌چیزی که آن‌ها می‌خواهند را بهتر کرده ایم. به‌علاوه‌ اینکه در ساخت Watch Dogs 2، از ابتکاراتمان استفاده کرده و نوآوری به‌خرج داده ایم.”

وی اضافه کرد:
“شخصیت جدید، یعنی مارکوس، بسیار کاریزماتیک و جذاب است و با آن می‌توانید هرچیزی را که خواستید، هک کنید و دوبرابر بزرگ‌تر و بهتر از شخصیت نسخه‌ی اول Watch Dogs، یعنی ایدن پیرس است. مارکوس همچنین خوب و دلپسند است.”

همان طور که گفتیم، ظاهرا یوبیسافت از اشتباهات گذشته اش درس گرفته و قصد دارد بازی جدید را بهتر و نوآورانه بسازد. اما چنین حرف هایی را قبلا هم از یوبیسافت شنیده ایم که امیدواریم این بار به حقیقت بپیوندد. چرا که بازی Watch Dogs ایده ای جالب و خلاقانه است و حیف می شود اگر یوبیسافت نتواند این ایده را به خوبی در یک بازی پیاده سازی کند. شاید این آخرین فرصت یوبیسافت برای ارضا کردن هواداران Watch Dogs باشد.

“بیش از ۸۰% کسانی که بازی اول را تجربه کرده اند قصد دارند بازی دوم را هم تجربه کنند. همچنین ما همه تلاشمان را می کنیم که بازی بازان جدید را هم جذب تجربه Watch Dogs کنیم.”

تنها زمانی می توانیم درباره بازی نظر دهیم که آن را تجربه کنیم. امیدواریم سری دوم این بازی بسیار بهتر از نسخه قبل باشد تا از تجربه یک بازی عالی لذت ببریم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar